Consultant vânzari – B2B
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Limite de competență:
1. Să negocieze prețurile, în limitele stabilite de firmă.
2. Propune prețuri si discounturi pentru anumiți clienti.
3. Negociază termene de livrare, termene de plată, dimensiunea avansului (între limitele stabilite).
4. Informeaza biroul de facturare despre conditiile financiare atat ale clientilor vechi cat si ale clientilor noi si urmareste aplicarea acestor conditii.
5. Aproba livrarea de marfuri catre clienti in functie de situatia financiara si conditiile economice generale ale clientilor.
Responsabilitati
1. Respecta politica de preturi/discounturi a firmei;
2. Contactează periodic clienții firmei pentru a le prezenta produsele si a afla necesitatile lor de achizitionare a produselor comercializate de companie si pentru a obține informații despre modul în care aceștia apreciază profilele și serviciile companiei;
3. Participa la pregatirea campaniilor de oferte speciale și promoților stabilite de firmă, dupa aprobarea acestora de catre Directorul General.
4. Urmărește ca toate firmele care le are în portofoliu să aibă acoperire din punct de vedere financiar și răspunde de recuperarea creanțelor de la clienți. Informeaza Directorul General si Directorul de Vanzari despre situatiile potential periculoase.
5. Răspunde de atingerea obiectivelor lunare stabilite de companie și de fidelizarea clienților.
6. Asigură legătura între Directorului Vanzari / Directorului General și clienții importanți ai firmei în cazul unor negocieri pentru semnarea contractelor cu valoare mare;
7. Verifică permanent transmiterea către toți clienții activi sau potențiali a informațiilor noi privind serviciile firmei;
8. Completeaza zilnic rapoartele de vanzari si orice documente (foi parcurs, ordine de deplasare, etc) in conformitate cu regulamentele societatii. Utilizarea platformelor CRM si ERP.
9. Întocmeste lunar raportul de vânzări pentru zonele din subordine și îl prezintă Directorului General si Directorului de Vanzari, împreună cu propunerile de îmbunătățire ale zonei lui de activitate;
10. Contactează noii clienți/potentiali clienti (Tamplarie de aluminiu / companie de constructie / investitor) și prezintă ofertele.
11. Verifică impactul promovării produselor prin diverse medii de reclamă și prezintă Directorului General si Directorului de Vanzari rezultatele;
12. Asigură informarea departamentului de vanzari în cadrul ședintelor săptămânale referitor la situația vânzărilor si clientilor proprii și a căilor de urmat pentru îmbunătățirea acestora. Membrii departamentului tehnic vor fi informati de aceste discutii.
13. Pe baza rapoartelor de vânzări propune cantitățile de materiale ce trebuie aprovizionate, atât de la intern cât și de la extern.
14. Este responsabil de semnarea contractelor cu clintii in urma negocierilor avute, contracte pe care le semnează Directorul General.
15. Verifică zilnic produsele pregătite de livrare în depozit. Informează clienții finali în legătură cu stadiul de pregătire a comenzilor.
16. Verifică cererile de ofertă recepționate pe email și le transmite Directorului Tehnic în vederea pregătirii ofertelor.
17. Urmărește ofertele emise pentru clientii sai.
18. Verifica situatia comenzilor de vopsitorie pentru clientii sai transmisa la vopsitorie
19. Urmareste situatia comenzilor transmise spre aprovizionare pentru clientii sai
20. Monitorizarea activa a concurentei
21. Vizitarea clientilor existenti inactivi, identifica si propune solutii pentru reactivarea relatiei comerciale cu acestia
22. Monitorizare constanta a proiectelor pe platforma specifica si realizarea de vizite in santier
23. Vizitarea investitorilor, arhitectilor, proiectantilor din zona arondata
24. Se deplaseaza in afara localitatii pentru a vizita potentiali clienti sau clienti existenti, ori de cate ori este nevoie
Alte informatii
Beneficii:
1. Salariu fix net lunar: Depinde de caracteristicile candidatului.
2. Bonus : Conectat cu targetul
3. Tichete de masa in valoare de 30 Lei, raportate la numarul de zile lucratoare din luna, conform legislatiei in vigoare
4. Concediu de odihna: 22 de zile lucratoare intr-un an calendaristic;
5. Telefon mobil
6. Masina companiei
7. Abonament clinica medicala: Medsana Medical Center
8. PC - Laptop
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Financiar Aplica fara CV | |
Consultant vanzari Magnor 3200 - 4500 RON NET / luna | |
Jr. Real Estate Consultant, Foreclosure Properties - www.executari.com Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (65) |
Raporteaza eroarea la