Sef service/sef atelier reparatii – instalatii HVAC si echipamente

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul tehnic de activitate; de specialitate: instalatii, energetica;

    Cursuri speciale: operare PC, Autocad, limbi straine engleza tehnica obligatoriu, managementorganizational;

    Cunostinte si deprinderi: cunostinte tehnice in domeniul instalatiilor si eventual in sectorul energiei, cunostinte in domeniul mecanic si electric.

    Responsabilitati

    Coordonarea si asigurarea intregului proces de service si mentenanta echipamentelor livrate de catre compania pe care o reprezinta, inclusiv eventualelor elemente de productie, in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei;

    Functionarea corespunzatoare a firmei din punct de vedere tehnic si oferire servive clienti in conformitate cu politicile si strategia de productie a firmei.

    Organizarea si coordonarea intregului proces de coordonare si interventie in timp util, reglementat de contractele semnate cu clientii companiei si aplicare a celor mai bune solutii tehnice si economice pentru lucrarile intreprinse pentru acitivitatea de intretinere si reparare a utilajelor si instalatiilor;

    Urmareste si coordoneaza procesul de livrare echipamente si asigura asistenta tehnica la montarea si punerea in functiune;

    Realizeaza deplasari in timp util pentru constatarea defectelor si repararea instalatiilor si echipamentelor specifice proiectului desemnat;

    Contribuie cu feed-back privind costurile de reparatie si interventie, in faza de ofertare pentru diverse proiecte mentionate de sefii ierarhici;

    Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului, urmarind realizarea sarcinilor inconformitate cu planul cerut de seful ierarhic;

    Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de interventie, atat la implementarea cat si la modificarea lor, pentru subordonatii sau subcontractantii din subordine;

    Realizeaza rapoarte complete de interventie, confrom modelelor puse la dispozitie de sefii ierarhici;

    Verifica partea de proiectare (pozitionari echipamente, elemente de masura si control, etc) si notifica eventualele erori sau propuneri ce pot contribui la imbunatatirea si reducerea costurilor pentru service si mentenanta;

    Coordoneaza introducearea in fabricatie a eventualelor de noi produse;

    Asigura resursele materiale si informationale necesare pentru implementarea politicii corecte in domeniul calitatii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (168)