Responsabil administrativ

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Pitesti
  • Actualizat la: 06.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    - Cunostinte dintr-un rol similar;
    - Persoana comunicativa, asumata;
    - Cunoasterea pachetului Microsoft Office;
    - Limba engleza la nivel avansat
    - Permis de conducere

    Responsabilitati

    - Coordoneaza activitati administrative;
    - Tine legatura cu companii care furnizeaza servicii (paza, transport, curatenie, companiile de unde se inchiriaza masinile de firma);
    - Obtinerea autorizatiilor;
    - Urmareste daca sunt anumite probleme de mentenanta;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Pitesti,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Pitesti, Targoviste,