Contabil Junior

Angajator: HOSPICE Casa Sperantei
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 03.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    HOSPICE Casa Sperantei este o organizatie non-profit infiintata in 1992, care a introdus conceptul de ingrijire paliativa in Romania. Cu o activitate de peste 30 de ani, HOSPICE este liderul national in domeniul ingrijirii paliative, oferind servicii gratuite si integrate pentru pacientii cu boli incurabile si limitatoare de viata si familiile acestora. Misiunea noastra este sa imbunatatim calitatea vietii pacientilor, oferindu-le ingrijire medicala, sprijin social, consiliere psiho-emotionala si spirituala.

    In prezent, HOSPICE Casa Sperantei are centre de ingrijire in Brasov si Bucuresti, echipe mobile in Fagaras si Zarnesti, precum si un centru socio-medical la Adunatii Copaceni destinat exclusiv copiilor pacienti si familiilor acestora. In cei 32 de ani de activitate, am adus alinare si speranta pentru aproape 50.000 de pacienti.

    Viziunea noastra este ca toti pacientii din Romania sa beneficieze de servicii adecvate de ingrijire paliativa, traind cu demnitate si alaturi de cei dragi, in fata celor mai mari greutati. In fiecare zi, punem in practica aceasta viziune cu ajutorul unui colectiv dedicat, care isi aduce aportul nu doar in ingrijirea pacientului, dar si in educatia si informarea profesionistilor din domeniu.
    Alatura-te echipei HOSPICE Casa Sperantei si fa parte dintr-o organizatie care schimba vieti, oferind speranta si compasiune neconditionata celor care au nevoie de noi.

    Cerinte

    • Cel putin 1 an experienta in contabilitate primara;
    • Cunostinte minime de legislatie din domeniul contabil
    • Buna cunoastere a utilizarii MS Office (Word, Excel);
    • Seriozitate, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    • Persoana organizata, meticuloasa, atenta la detalii, dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva
    • Studii in domeniul economic- constituie un avantaj

    Responsabilitati

    • Intocmeste zilnic registrul de casa in lei si valuta si inscrie in registre operatiunile efectuate (dispozitii de incasare/plata,deconturi, chitante );
    • Asigura plata avansurilor catre personal sau a oricaror plati in numerar
    • Efectueaza depuneri si ridicari de numerar la/si de la banca;
    • Incaseaza sumele de bani de la donatori, sponsori etc;
    • Preia deconturile si documentele justificative pentru avansurile spre decontare si verifica intocmirea acestora conform reglementarilor legale in vigoare;
    • Verifica documentele justificative: bonuri fiscale, facturi, bilete tren, ordin deplasare, etc sa fie conforme cu legislatia din domeniu si cu procedurile interne Hospice, privind achizitiile si deplasarile,etc;
    • Intocmeste documentele de receptie pentru produsele si materialelor achizitionate
    • Evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar pentru punctul de lucru

    Alte informatii

    • 24 zile de concediu de odihna, anual;
    • 1 zi libera pentru ziua de nastere a salariatului;
    • 1 zi libera de Ziua Mondiala a Sanatatii;
    • Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi;
    • Abonament servicii medicale si asigurare in regim privat
    • Abonament Bookster;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (86)