Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Cautam vorbitori de limba slovaca Aplica fara CV | |
Vorbitor de limba italiana | REMOTE Aplica fara CV |
Vorbitori de limba Germana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Vorbitori de limba Germana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
• Studii de licență absolvite;
• Limba engleză și limba germană - nivel avansat (B2 sau mai sus);
• Experiență anterioară într-o poziție similară
• Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;
• Abilități bune de utilizare a calculatorului: Pachetul MS Office (în special Excel) și MS Outlook;
• Cunoștințe de SAP e un avantaj sau alt ERP.
Responsabilitati
În acest rol, responsabilitățile tale vor fi:
• Pregătirea și procesarea comenzilor clienților zilnic, oferind suport și lucrând îndeaproape cu departamentele interne pentru a clarifica informațiile suplimentare atunci când este necesar;
• Urmarirea zilnică a registrului de comenzi și luarea de măsuri pentru a anticipa problemele/satisface cererile clienților (în cadrul dedicării companiei). Acest lucru poate implica planificare, urmărirea comenzilor, depozit sau orice alt departament implicat;
• Informarea clienților despre posibile întârzieri sau probleme legate de comandă;
• Generarea de oportunități de vânzare pentru clienti atunci cand e posibil.
Alte informatii
• Tichete de masă
• Bonus de limbă;
• Bonus de performanță;
• 13th salar
• Asigurare medicală
• Asigurare transport CTP
• Cantină cu 10% reducere, mic dejun si prânz;
• Abonament Bookster;
• 22 zile de concediu + alte zile de concediu pentru evenimente speciale;
• Training-uri si alte sesiuni de dezvoltare profesională
Raporteaza eroarea la