Ofițer operațiuni perioadă determinată 1 an - Sucursala Miercurea Ciuc
Angajator: | CEC Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.
In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.
Esti interesat de domeniul financiar-bancar?
Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?
Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!
Cerinte
Dacă știi despre tine că ai:
☀️Studii superioare sau studii medii,
☀️Minim 1 an experiență profesională; experiență în domeniul administrării de personal și/sau salarizării reprezintă un avantaj;
☀️Cunoștințe de legislația muncii și de legislația fiscală privind impozitarea individuală reprezintă un avantaj;
☀️Bune cunoștințe de Excel;
☀️Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu cifre;
☀️Atitudine pro-activă, orientată pe găsirea de soluții și rezolvarea problemelor;
☀️Bune abilități de planificare și organizare;
☀️Capacitatea de a lucra cu termene strânse;
☀️Disponibilitate pentru deplasări în cadrul sucursalelor alocate.
Responsabilitati
☀️Consulți și analizezi ștatele de plată în vederea întocmirii adeverințelor solicitate de către foști salariați ai băncii, pe formatul prevăzut de noua Lege a pensiilor nr. 360/2023, intrată în vigoare la 1 septembrie 2024;
☀️Întocmești adeverințe care atestă/ certifică obținerea de venituri cu caracter temporar, respectiv sporuri/ venituri nepermanente, realizate anterior datei de 1 aprilie 2001 de către foști salariați ai băncii.
Alte informatii
Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:
☀️O echipă de colegi cu experiență, gata oricând să ajute și să ofere cele mai bune soluții;
☀️Un mediu de lucru bazat pe comunicare și colaborare.
☀️Această oportunitate se adresează și persoanelor care îndeplinesc condițiile de pensionare, în vederea suplimentării veniturilor.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 11 decembrie 2024.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Admin BUCURESTI, | |
FinStart Rotational Program – Functional Customer Support Engineer Aplica fara CV | |
FinStart Rotational Program – HR Associate Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (242) |
Raporteaza eroarea la