Specialist Suport Clienti
Angajator: | Otto Broker |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.12.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Descrierea jobului:
Focusul acestui rol se bazează pe interacțiunea cu clienții prin diverse canale de comunicare, gestionarea solicitărilor primite, dar și identificarea potențialelor oportunități de creștere a vânzărilor.
Candidatul ideal:
- Experiență în lucrul cu aplicații digitale / customer support / suport tehnic de minimum 12 luni;
- Studii superioare în curs / finalizate;
- Cunoștințe bune de lucru cu pachetul MS Office;
- Calificare profesională (cod RAF) / Cunoștințe Fresh Desk – reprezintă un avantaj;
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
- Atitudine pozitivă, spontană, orientată spre client și rezultate;
- Calm, empatie, disponibilitate și adaptabilitate;
- Curiozitate, dorință de a învăța lucruri noi și de a progresa.
- Oferi asistență telefonică/email/whatsapp clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre;
- Oferi suport clienților în procesul de achiziție online self-service;
- Gestionezi solicitările primite și le transmiți către departamentele/ locațiile vizate;
- Actualizezi constant baza de date;
- Colaborezi cu responsabilul direct la gestionarea clienților dificili sau a unor situații complexe ale acestora (daune, erori, reclamații etc.);
- Asiști clienții în procesul de activare, folosire și optimizare a contului de client, cât și a altor instrumente selfservice;
- Ajuti la creșterea vânzărilor prin identificarea nevoilor clienților atunci când discuți cu aceștia și califici leadurile de ofertare pe diverse tipuri de produse de asigurare facultative;
- Colaborezi cu colegii din departamentul de Suport Vânzări pentru rezolvarea eficientă a solicitărilor administrative (modificare poliță, anulare poliță, reziliere poliță etc.);
- Menții legătura cu celelalte departamente și îi ajuți la îmbunătățirea fluxurilor de lucru (campanii de satisfacție sau promovare produs);
- Urmărești feedbackul clienților și îl transmiți către departamentele vizate.
- Salariu fix motivant;
- Bonuri de masă;
- Asigurare privată de sănătate;
- Buget Transport;
- Reducere produse companie;
- Program in ture hibrid - birou & acasă;
- Calificare profesională în domeniul asigurărilor;
- Program de inducție și acomodare personalizat;
- Evenimente interne și activități împreună cu echipa;
- Training profesional specializat;
- Posibilitatea de a evolua în cadrul organizației;
- Echipă tânără, prietenoasă și pozitivă.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Decontarea transportului
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Relatii Clienti (Account Manager) Aplica fara CV | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti Aplica fara CV | |
Sef Serviciu Clienti Rezidentiali BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (240) |
Raporteaza eroarea la