Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Am început înscrierile - Angajatori de TOP Bucuresti: 17-18 octombrie 2025
Aplica fara CV
|
Inginer NMC
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DIGI active.Vezi toate job-urile Inginer NMC active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | DIGI |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-01-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.
Cerinte
Candidatul ideal:
cunoasterea parametrilor TCP/IP sub sistemele de operare Windows si Linux;
cunostinte medii despre teoria retelelor de calculatoare;
cursuri CISCO (prezinta avantaj);
disponibilitate pentru program in ture;
spirit de echipa;
cunostinte bune de limba engleza.
Responsabilitati
monitorizarea alarmelor primite de la echipamentele din retelele 2G/4G/5G Backbone IP si CBU;
monitorizarea locatiilor clientilor strategici precum si intocmiri de rapoarte lunare de SLA;
aplicarea procedurilor de escaladare, conform regulilor interne;
identificarea incidentelor din retelele monitorizate si notifica persoanele responsabile de nodul de retea unde a fost determinata avaria;
inregistrarea si solutionarea tichetelor in bazele de date interne;
cooperarea cu departamentele Support, NOC-IP, NOC-CBU, Backbone, RAN Back Office si Infrastructura pentru rezolvarea avariilor din retea;
notificarea transportatorilor parteneri nationali si internationali in cazul aparitiei avariilor pe liniile inchiriate;
generarea rapoartelor pentru downtime-urile echipamentelor monitorizate.