Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
2519 - 4519 RON NET / luna
Focsani,

Focsani,

Merchandiser

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lactalis Group active.


Vezi toate job-urile Merchandiser active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Retail - Comert
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Focsani
  • Actualizat la: 21.01.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2000 de angajați, care lucrează în 4 fabrici moderne locate in Alba, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .

    Cerinte

    Pentru una din companiile noastre, Albalact, cautam coleg/ colega, o persoana dinamica, organizata, responsabila si cu bune abilitati de comunicare.


    Studii medii;
    Orientare spre client;
    Orientare catre rezultat;
    Bune abilitati de comunicare;
    Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Ce presupune postul?

    Primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei;
    Asigurarea disponibilitatii produselor in spatiile de vanzare in acord cu planogramele agreate si in cadrul categoriei din care acestea fac parte;
    Implementarea activitatilor de promovare;
    Monitorizarea permanenta a calitatii produselor aflate in spatiile de vanzare (ambalaj si termene de valabilitate);
    Monitorizarea preturilor, atat ca nivel, cat si ca mod de afisare.