Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Suport Clienti Hybrid | |
Reprezentant servicii clienti business- Calea Victoriei BUCURESTI, | |
Specialist Relatii Clienti (Account Manager) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (39) |
CONSULTANT CLIENTI
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile CONSULTANT CLIENTI active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
Nivel studii: superioare;
Nivel experiență: 1-3 ani;
Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă, rezistență la stres.
Responsabilitati
Preluarea clienților din spațiul de front office în vederea identificării și soluționării solicitărilor acestora;
Încheierea contractelor de furnizare/prestare servicii de alimentare cu apă și de canalizare;
Verificarea documentației în vederea înregistrării solicitărilor pentru emiterea avizelor;
Emiterea comenzilor pentru facturarea serviciilor;
Realizarea de operațiuni, înregistrări în baza de gestiune a clienților;
Contactarea structurilor suport, telefonic și prin e-mail, pentru soluționarea aspectelor semnalate de clienți.
Alte informatii
Beneficii:
Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale);
Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00 / 09:00 - 17:00
Raporteaza eroarea la