Ofiter Investigatii Tranzactii

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scopul functiei:

    • Identifica, investigheaza si previne potentialele activitati frauduloase realizate prin tranzactii digitale si activitati frauduloase realizate prin intermediul sistemelor informatice cu scopul de a reduce pierderile financiare si de imagine, in conformitate cu procedurile si normele organizatiei
    • Respecta procedurile operationale de prevenire si detectare a fraudelor realizate cu cardul, prin tranzactii digitale si realizate prin intermediul sistemelor informatice.
    • Protejaza organizatia cat si clientii sai impotriva activitatilor frauduloase si promoveaza o cultura de integritate si conformitate.
    • Analiza si investigarea alertelor generate de sistemele de detectare a fraudelor gestionate de echipa Monitorzare Antifrauda in Tranzactii sau raportate de catre clienți, propune masuri de preventie a fraudei in urma scenarilor de frauda identificate.
    Responsabilitati cheie:
    • Analizeaza si investigheaza suspiciunile de frauda realizate prin tranzactii digitale sau prin intermediul sistemelor informatice ale organizatiei, primite din diverse surse si/sau detectate din operatiuni de monitorizare si decide declansarea unei investigatii
    • Colectarea si analiza de dovezi relevante pentru sustinerea investigatiilor
    • Finalizarea investigatiei raportarea rezultatelor
    • Participa la activitati de formare si instruire pentru a se mentine la curent cu noile metode si tehnici de prevenire a fraudelor realizate cu cardul, prin tranzactii digitale si prin intermediul sistemelor informatice din cadrul organizatiei.
    • Asigura conformitatea cu normele, procedurile si standardele interne si externe referitoare la prevenirea fraudelor realizate cu cardul, prin tranzactii digitale si prin intermediul sistemelor informatice din cadrul organizatiei.
    • Furnizeaza asistenta si consultanta in materie de prevenire a fraudei catre alte departamente si angajati.
    • Dezvolta si mentine o cultura puternica de integritate, etica si conformitate in cadrul echipei si organizatiei.
    Obligatoriu pentru indeplinirea functiei, candidatul trebuie sa:
    • Abilitati puternice de analiza si de rezolvare a problemelor, precum si capacitatea de a gasi solutii creative pentru problemele complexe.
    • Orientatre catre detalii, abilitati de organizare si gestionare a timpului, pentru a putea gestiona multiple cazuri si investigatii simultan.
    • Minimum 1 an experienta in procesare tranzactii online

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Al 13-lea salariu
    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5500 - 6500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (14)