BackOffice Assistant

Angajator: ESX
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Descopera cea mai mare retea de sali de fitness si centre sportive din Romania, deschisa oricarei persoane fizice, doar cu aplicatia ESX!

    ESX are o comunitate actuala de 200.000 de membri din peste 100 de orase din Romania, iar utilizatorii platformei au avut deja acces de peste 3 milioane de ori la salile partenere folosind aplicatia.

    Profita de beneficiile abonamentului lunar care iti ofera acces zilnic la aproximativ 500 de centre sportive si sali de fitness din peste 100 de orase din Romania.

    Indiferent daca alegi sa faci fitness astazi sau yoga maine, ESX iti ofera posibilitatea de a alege activitatea preferata. Simplu, rapid si eficient!

    Descarca acum aplicatia ESX si alege sa faci parte din cea mai mare comunitate de pasionati de fitness din Romania. Bucura-te de o experienta sportiva dinamica, avand la dispozitie cele mai bune sali si centre sportive din reteaua ESX din intreaga tara!

    Cerinte

    Studii superioare
    Experienta min. 1 an pe un rol similar
    Cunoștințe de contabilitate primara si facturare
    Capacitate de ︉︄︍︇︌︂︃︁︀︄︃︍︁︁︎︍︈︆︅︃︎︎️︊︂︉︊︁︋︍︎︅prioritizare a task-urilor
    Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termene limită
    Flexibilitate/Punctualitate
    Buna capacitate de organizare
    Operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu- avansat
    Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Tip
    Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;s:
    Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;Pro
    Capacitatea de a lucra în mod colaborativ într-un mediu de echipă;
    Capacitatea de a lucra cu deadline-uri stranse;

    Responsabilitati

    Mentinerea legăturii cu furnizorii de serviciii si soluționarea diverselor situații administrative ad-hoc.
    Identificarea și negocierea (atunci când este cazul) tarifele cu diverși furnizori de servicii/produse;
    Asigurarea necesarului de protocol, precum și servirea acestuia pentru invitați și management în cadrul întâlnirilor stabilite la birou;
    Menținerea evidenței și asigurarea necesarului de consumabile și papetărie ;
    Asistenta in completarea datelor din registrul unic de intrări-ieșiri al companiei;
    Asistenta in facturarea și gestionarea documentelor financiare.
    Asistenta in arhivarea digitală/fizica și pregătirea actelor pentru contabilitate.
    Asista departamentului financiar la închiderea de lună si ori de cate ori primeste solicitari in acest sens.
    Participare in comisia de inventariere anuala a patrimoniului societatii
    Asigurarea unei comunicări profesionale prin telefon, e-mail și platforme diverse.
    Asista gestionarea dosarelor de personal ale angajaților curenți și ale foștilor angajați
    Asista in gestionarea pontajului angajaților
    Colaborarea cu prestatorii de servicii de medicina muncii și protecția muncii
    Acordarea de asistență managerului de resurse umane în vederea unei bune organizări a departamentului de resurse umane in baza solicitarilor emise de acesta
    Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate.

    Alte informatii

    Ce oferim?
    Mediu prietenos cu multiple oportunități de dezvoltare a carierei;
    Salariu atractiv și compensații suplimentare anuale, în funcție de performanțele dumneavoastră și de sprijinul acordat echipei;
    Posibilitatea de a crește într-un cadru profesional;
    Abonament gratuit la sala de sport cu ESX;
    Și multe altele.

    Salariu

    3000 - 4500 RON

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)