BackOffice Assistant
Angajator: | ESX |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Descopera cea mai mare retea de sali de fitness si centre sportive din Romania, deschisa oricarei persoane fizice, doar cu aplicatia ESX!
ESX are o comunitate actuala de 200.000 de membri din peste 100 de orase din Romania, iar utilizatorii platformei au avut deja acces de peste 3 milioane de ori la salile partenere folosind aplicatia.
Profita de beneficiile abonamentului lunar care iti ofera acces zilnic la aproximativ 500 de centre sportive si sali de fitness din peste 100 de orase din Romania.
Indiferent daca alegi sa faci fitness astazi sau yoga maine, ESX iti ofera posibilitatea de a alege activitatea preferata. Simplu, rapid si eficient!
Descarca acum aplicatia ESX si alege sa faci parte din cea mai mare comunitate de pasionati de fitness din Romania. Bucura-te de o experienta sportiva dinamica, avand la dispozitie cele mai bune sali si centre sportive din reteaua ESX din intreaga tara!
Cerinte
Studii superioare
Experienta min. 1 an pe un rol similar
Cunoștințe de contabilitate primara si facturare
Capacitate de ︉︄︍︇︌︂︃︁︀︄︃︍︁︁︎︍︈︆︅︃︎︎️︊︂︉︊︁︋︍︎︅prioritizare a task-urilor
Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termene limită
Flexibilitate/Punctualitate
Buna capacitate de organizare
Operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu- avansat
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Tip
Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;s:
Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;Pro
Capacitatea de a lucra în mod colaborativ într-un mediu de echipă;
Capacitatea de a lucra cu deadline-uri stranse;
Responsabilitati
Mentinerea legăturii cu furnizorii de serviciii si soluționarea diverselor situații administrative ad-hoc.
Identificarea și negocierea (atunci când este cazul) tarifele cu diverși furnizori de servicii/produse;
Asigurarea necesarului de protocol, precum și servirea acestuia pentru invitați și management în cadrul întâlnirilor stabilite la birou;
Menținerea evidenței și asigurarea necesarului de consumabile și papetărie ;
Asistenta in completarea datelor din registrul unic de intrări-ieșiri al companiei;
Asistenta in facturarea și gestionarea documentelor financiare.
Asistenta in arhivarea digitală/fizica și pregătirea actelor pentru contabilitate.
Asista departamentului financiar la închiderea de lună si ori de cate ori primeste solicitari in acest sens.
Participare in comisia de inventariere anuala a patrimoniului societatii
Asigurarea unei comunicări profesionale prin telefon, e-mail și platforme diverse.
Asista gestionarea dosarelor de personal ale angajaților curenți și ale foștilor angajați
Asista in gestionarea pontajului angajaților
Colaborarea cu prestatorii de servicii de medicina muncii și protecția muncii
Acordarea de asistență managerului de resurse umane în vederea unei bune organizări a departamentului de resurse umane in baza solicitarilor emise de acesta
Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate.
Alte informatii
Ce oferim?
Mediu prietenos cu multiple oportunități de dezvoltare a carierei;
Salariu atractiv și compensații suplimentare anuale, în funcție de performanțele dumneavoastră și de sprijinul acordat echipei;
Posibilitatea de a crește într-un cadru profesional;
Abonament gratuit la sala de sport cu ESX;
Și multe altele.
Salariu
3000 - 4500 RON
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Back Office Assistant B2B Hybrid | |
Executive Assistant BUCURESTI, | |
Administrative Assistant Fruits & Vegetables (Stefanestii de Jos) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (35) |
Raporteaza eroarea la