Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (130)

Ofițer Tranzacții Clienți – Agenția Colentina Piața Alba Iulia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CEC Bank active.


Vezi toate job-urile Ofițer Tranzacții Clienți – Agenția Colentina Piața Alba Iulia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: CEC Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.

    In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.

    Esti interesat de domeniul financiar-bancar?

    Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?

    Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?

    Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!

    Cerinte

    Dacă știi despre tine că ai:

    Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
    Vârsta minimă 21 ani;
    Experiență în activitatea bancară (avantaj);
    Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare și prezentare;
    Capacitate de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme; atenție la detalii, corectitudine;
    Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
    Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate, constituie un avantaj;
    Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).

    Responsabilitati

    Ce vei face în acest rol?

    Promovezi, acorzi consultanță și asiguri vânzarea întregii game de produse și servicii ale băncii;
    Gestionezi relația cu clienții băncii;
    Răspunzi solicitărilor clienților cu privire la operațiunile în conturile deținute de aceștia, respectând reglementările interne;
    Efectuezi operațiuni cu numerarul (în lei și valută); asiguri recepția, verificarea, acceptarea, validarea și procesarea instrumentelor/ ordinelor de plată, inclusiv existența disponibilului în cont, în baza documentației furnizate de clienți și a reglementarilor interne ale băncii;
    Verifici criteriile de eligibilitate pentru clienți (în cazul produselor de creditare) și primești, în conformitate cu procedurile interne, documentația necesară analizei și aprobării cererilor de finanțare;
    Execuți activitățile specifice operațiunilor valutare operând instrumentele specifice acestora (acreditive, incassouri, ordine de plată condiționate, cec-uri în valută);
    Gestionezi și răspunzi de numerarul și valorile aflate în casierie, în conformitate cu reglementările BNR și reglementările băncii; asiguri desfășurarea în condiții optime a activității de casierie în cadrul agenției.

    Alte informatii

    Vino în echipa CEC Bank Piața Alba Iulia! Te așteaptă:

    O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru competitiv;
    Experiențe de învățare centratepe acumularea de noi competențe;
    Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.

    Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 30 octombrie 2024