Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inscrieri active - Angajatori de TOP Bucuresti 28-29 Martie 2025 Aplica fara CV | |
Manufacturing Trainee in Philip Morris Romania [on site, start date: august 2025] Aplica fara CV | |
Analyst Marketing Online- Internship - BRD Groupe Societe Générale Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (146) |
Este sau nu industia influencerilor ajunsa la maturitate - Sesiune gratuita de cariera @Angajatori de TOP
Acest job nu mai este activ!Vezi toate anunturile Mondelez Romania active.Vezi toate anunturile Este sau nu industia influencerilor ajunsa la maturitate - Sesiune gratuita de cariera @Angajatori de TOP active pe Hipo.roVezi toate anunturile in Internship active pe Hipo.roVezi toate anunturile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate anunturile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Companie: | Mondelez Romania |
Domeniu: |
|
Tip anunt: | eveniment |
Nivel anunt: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Industria influencerilor pare să fi atins apogeul – dar oare a ajuns cu adevărat la maturitate? Pe de o parte, campaniile sunt mai sofisticate și reglementările mai stricte, dar pe de altă parte, există încă un aer de imprevizibilitate și de „teren necunoscut”. Succesul unui influencer poate fluctua, micro-influencerii câștigă teren, schimbând regulile jocului iar autenticitatea rămâne o provocare constantă.
În acest workshop vei descoperi secretele din spatele colaborărilor autentice dintre branduri și creatori de conținut, explorând cum influența poate construi conexiuni reale cu publicul. De asemenea, vei învăța cum să identifici tendințele emergente și micro-influencerii care modelează viitorul marketingului digital, totul într-un cadru interactiv și creativ, bazat pe studii de caz actuale ale brand-ului Milka.
⏰ 15:00-15:45
📍 Sala Palatului
💵 Gratuit
📊 Descopera perspectivele industriei influencerilor: Invata cum sa identifici si sa valorifici oportunitatile dintr-o industrie in continua evolutie si cum sa ramai relevant in fata schimbarilor digitale.
🗣️ Beneficiaza de sfaturi de la experti din domeniu: Obtine insight-uri si sfaturi practice de la specialisti cu experienta in marketingul prin influenceri.
💼 Exploreaza optiuni de colaborare si crestere: Afla cum sa dezvolti parteneriate strategice, cum sa monetizezi eficient continutul si ce directii de dezvoltare exista in aceasta industrie competitiva.
♾️ Oportunitati de networking cu profesionisti din industrie: Conecteaza-te cu branduri si experti din industrie, pentru colaborari si idei inovatoare care iti pot propulsa cariera.
Descoperă expertul care va susține prezentarea
Andra Mura
Andra este Senior Brand Manager la Mondelez International si are o experiență de peste 15 ani în Marketing.
De-a lungul carierei, a acumulat expertiză lucrând pentru companii de renume precum Coca-Cola și Dormeo, contribuind la dezvoltarea unor strategii inovatoare și de succes. Cu o viziune strategică și o abordare creativă, Andra joacă un rol cheie în creșterea portofoliului de produse pe o piață competitivă și dinamică.
În rolul actual, a condus procesul de repoziționare strategică a brandului Poiana, pentru a-l alinia la noile tendințe de consum și preferințele pieței. De asemenea, a coordonat cu succes dezvoltarea platformei de comunicare „Milka Generation Gap”, având ca obiectiv reducerea distanței dintre generații și facilitarea unei conexiuni emoționale autentice între acestea. În afara carierei, Andra își găsește inspirația în hobby-urile ei, printre care se numără lectura și gătitul, unde își exprimă creativitatea la fel de pasionat ca în viața profesională.
Mondelez International
Mondelez International este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare din lume, specializata in productia de gustari si produse alimentare de consum. Cu un portofoliu diversificat care include marci globale iconice precum Oreo, Cadbury, Milka, Toblerone, belVita si Trident, Mondelez opereaza in peste 150 de tari.
Raporteaza eroarea la