It Helpdesk - Brasov
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
• Peste 2 ani de experienta in suport IT sau intr-un rol similar.
• Cunostinte solide de sisteme de operare Windows si macOS, precum si de software-ul utilizat frecvent in birouri (Microsoft Office etc.).
• Experienta in fundamentele retelelor (DNS, DHCP, configurare IP etc.).
• Familiarizat cu sisteme de tichete precum ServiceNow, JIRA sau Zendesk.
• Cunoasterea limbii engleze.
Program : Luni - Vineri, in ture, inclusiv de noapte.
• Ofera suport de nivel 1 pentru toate intrebarile si problemele tehnice, inclusiv pentru desktop-uri, laptop-uri, imprimante, telefoane si alte dispozitive periferice.
• Diagnosticarea si rezolvarea problemelor legate de hardware, software si retea intr-un timp oportun.
• Instalarea, configurarea si intretinerea echipamentelor IT, cum ar fi statii de lucru, monitoare, imprimante si dispozitive mobile.
• Raspunde la tichetele de suport prin telefon, e-mail sau personal
• Efectueaza intretinerea regulata a sistemelor si actualizari, inclusiv patch-uri software si upgrade-uri de sistem.
• Configurarea conturilor noi de utilizatori si statiilor de lucru, inclusiv configurarea e-mailurilor si a retelelor.
• Ofera instruire si suport utilizatorilor finali pentru noi sisteme sau aplicatii software.
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Support Engineer - Brasov Aplica fara CV | |
Client Advisor with Spanish & English - Brasov Aplica fara CV | |
Backoffice agent with French- Brasov (on site job) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la