Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
4500 - 9000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (4)

Asistent Administrativ Juridic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Metropolitan Residence active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Angajator: Metropolitan Residence
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.10.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul juridic;
    Limba Engleza – nivel mediu/conversational;
    MS. Office – nivel avansat;
    Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientare catre solutionarea problemelor;
    Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
    Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii;
    Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.

    Responsabilitati

    Organizarea si actualizarea documentelor arhivate;
    Redactarea contractelor si a actele aditionale;
    Oferirea suportului catre departamentul Juridic;
    Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi;
    Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul Financiar-Contabil;
    Primirea corespondentei, sortarea acesteie si transmiterea lor catre departamentele dedicate;
    Mentine legatura si transmite corespondenta catre departamentul juridic;
    Ofera suportul si se implica in task-urile transmise de catre directorul general;
    Organizeaza agenda directorului general, programeaza intalnirile si participa la acestea daca acest lucru se solicita;
    Mentinerea relatiei si preluarea solicitarilor din partea clientilor existenti (telefon/mail);
    Realizarea activitatilor de protocol la birou (primire invitati, organizare intalniri, pregatirea salilor de sedinta);
    Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hoteluri, avion, transport).