Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (32)

Junior Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Junior Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    -Diplomă de licență în Business, Economie, Marketing, Inginerie sau domenii conexe.
    -Abilități puternice de organizare și rezolvare a problemelor.
    -Gândire critică și atenție la detalii.
    -Capacitate de a lucra într-un mediu orientat pe respectarea termenelor limită.
    -Competențe excelente în utilizarea calculatorului (Excel, Microsoft Word, PowerPoint).
    -Abilități solide de comunicare, atât scrisă, cât și verbală.
    -Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat este obligatorie.

    Responsabilitati

    -Asigură completarea tuturor informațiilor necesare în sistemele sau instrumentele utilizate în cadrul companiei.
    -Urmărește întregul ciclu de dezvoltare a produselor, monitorizând și raportând respectarea sau provocările întâmpinate în respectarea termenelor critice.
    -Solicită și gestionează mostrele, documentând și furnizând feedback către părțile interesate.
    -Inițiază și monitorizează procesele de fabricație a produselor.
    -Rezervă și gestionează activitățile de asigurare și control al calității.
    -Monitorizează producția, gestionează comenzile și colaborează strâns cu lanțul de aprovizionare pentru livrări, cu sprijinul departamentelor de Logistică, Planificare a Producției și Operațiuni.
    -Trimite comenzi de achiziție (PO) către furnizori și se asigură că aceștia le confirmă.
    -Aranjează transportul bunurilor și urmărește comenzile pentru a asigura livrarea la timp.
    -Menține contactul zilnic cu diverse echipe de cont și le oferă suport în rezolvarea problemelor.

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Asigurare medicala
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa