Angajăm Client Service Specialist with English
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
For our customer, a leading global information and communications technology (ICT) solutions provider, we are looking for Client Service Specialist with English.
Requirements:
Candidate must possess at least a Bachelor’s Degree;
Economic education background is an advantage;
+1 year financecustomer service related experienceICT (Information and Communication Technology) field;
Good level оf communication in English;
Excel Medium level;
Basic Financial knowledge.
Respоnsibilitiеs:
Rеsponsible for the anаlysis, cоnfiguratiоn аnd reviеw оf glоbal sеrvice contract infоrmаtion аnd providе cleаn dаtа sources for the compаny's businеss;
Rеsponsible for the acceptancе and review of business data of globаl sеrvice suppliers and effectively support timely payment through timely and accurate processing;
Regularly follow up and manage the acceptance process of service contract, timely close loop problems and improve the handling efficiency;
Conducted compliance and authenticity audit of acceptance data, risk identification and closed-loop control to avoid business risks;
Responsible for the administration process of Service partner, Distributors, Operators, including audition and payment process control for repair;
Daily communication with partners and customer regarding repair fee claims;
Support to Suppliers regarding some Repair billing system and process clarifications.
Benefits:
Attractive salary package;
Meal tickets;
Private health insurance;
Transport accommodation;
Office work schedule: L-V, 09.00 - 18.00;
A great office, a friendly atmosphere and a multinational environm
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bilingual Customer Service Representative - Agent/Team Lead BUCURESTI, | |
Travel Customer Service - Multiingual BUCURESTI, | |
Conseiller Relation Client CSM (Customer Success Management) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (232) |
Raporteaza eroarea la