Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Account Management with Italian & English (Hybrid) Hybrid | |
Account Management with French & English (Hybrid) Hybrid | |
Backoffice agent with English - Bucuresti (on site) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (516) |
Chat agent with English - Bucuresti (on site job)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Chat agent with English - Bucuresti (on site job) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
- Customer focus and fluent English speaking and comprehension skills;
- Must be able to communicate to clients in a professional manner;
- Basic typing skills and keyboard control functions to enhance data entry productivity.
- Respond to clients inquiries related to services and processes via chat.
- Resolves clients questions, complaints and requests via chat.
- Attention to detail;
- Emphasis on quality and strive towards zero defects within target productivity goals.
Benefits:
-Private medical insurance;
-Employee referral bonuses;
-One month start-up training;
-Meal Tickets;
-A 7card Subscription;
-The opportunity to take your career to the next level and apply for a middle/ upper management position in CGS.
Raporteaza eroarea la