Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
FRONT DESK OFFICER Aplica fara CV | |
Receptionist & GA Officer BUCURESTI, | |
Admin & Support Officer with French (hybrid work) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (15) |
Front Desk Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Hoteluri - Restaurante - Cafenele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Studii medii finalizate (minim);
• Experienta demonstrata pe o pozitie similara, minim 2 ani;
• Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
• Limba engleza – nivel avansat;
Ofera informatii telefonice catre colaboratori si terti; preia si directioneaza apelurile telefonice;
Activitati de secretariat, inregistrare documente, arhivare documente, tehnoredactare, tiparire si multiplicare documente; primire si transmitere a e-mail-urilor;
Intampina vizitatorii si organizeaza intalnirile in salile de sedinta;
Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
Corecteaza, copiaza, compileaza diverse documente in vederea realizarii unor situatii centralizate/statistici; indosariaza prezentari, pregateste mape, etc;
Raspunde de respectarea circuitului documentelor si a normelor interne privind arhivarea acestora; arhiveaza fizic si electronic, conform instructiunilor primite;
Comanda si mentine stocurile de produse de papetarie si protocol;
Inregistreaza facturi;
Scrie si transmite documente folosind programele de soft ale companiei;
Realizeaza traduceri (romana/engleza) la solicitarea superiorului direct;
Analizeaza periodic cheltuielile de consumabile, echipamente, service si informeaza superiorul ierarhic/persoanele desemnate referitor la incadrarea in buget;
Mentine relatia cu furnizorii de service pentru aparatura de birou (imprimante, aparate de cafea, etc);
Administreaza relatia cu firmele de curierat;
Achizitioneaza bilete de avion; face rezervari de cazare, conform instructiunilor primite de la seful de departament;
Gestioneaza comenzile de papetarie branduite si se asigura ca exista in permanenta un stoc suficient;
Comanda echipamente de lucru de la firma de IT -ex. laptopuri, monitoare, tastatura etc;
Gestioneaza relatia cu firma de arhivare;
Are in responsabilitate relatia cu firma de curatenie; planifica serviciile de curatenie si evalueaza in permanenta starea spatiului inchirat pentru birouri; propune reparatii/zugraveli, dezinsectii, sanitarizari, etc, ori de cate ori este nevoie;
Se asigura ca mediul de lucru este propice desfasurarii activitatilor;
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la