Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (21)

Administrative Assistant (entry level) - Corbeanca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Administrative Assistant (entry level) - Corbeanca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 05.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerințe
    • Experiență minimă de 1 an în recepție/secretariat (experiența în clinică sau cabinet medical constituie un avantaj);
    • Studii medii finalizate;
    • Atenție distributivă, corectitudine, abilități de comunicare și lucru în echipă.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:
    • Întâmpinarea pacienților și înregistrarea acestora în sistem;
    • Indrumarea pacienților către cabinetele medicale;
    • Furnizarea de informații referitoare la serviciile medicale oferite de clinică, rezultatele analizelor și investigațiile efectuate de pacienți;
    • Efectuarea programărilor pentru consultații/investigații;
    • Încasarea contravalorii serviciilor medicale și eliberarea documentelor aferente;
    • Completarea corectă a registrului de încasări zilnice, la sfârșitul zilei de lucru;
    • Oferirea de informații pacienților privind pregătirea necesară pentru efectuarea diferitelor investigații medicale;
    • Eliberarea documentelor medicale ale pacienților.

    Alte informatii

    Program de Lucru
    • Ture de 8 ore și 12 ore, se lucreaza 1-2 sâmbete pe lună
    • Programul de lucru se stabilește împreună cu ceilalți colegi

    Beneficii
    • Tichete de masă în valoare de 20 lei/zi lucrată;
    • Decont transport în limita a 300 lei/lună
    • Posibilitati de avansare profesionala