Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
3600 RON NET / luna
BUCURESTI,

BUCURESTI,

Aplica fara CV
4600 - 5400 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (33)

Asistent Departament Birouri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile Asistent Departament Birouri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ce tip de persoană căutam?

    - Pozitivă, responsabilă, atentă la detalii;
    - Dornică să învețe lucruri noi pentru a le aplica mai apoi în activitatea sa, cu capacitatea de a stabili conexiuni între subiecte/activitati;
    - Cu abilități bune de comunicare și pe care sa nu o sperie telefonul. 😊

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Departament Birouri, te vei implica în următoarele activități:
    - Comunicare activă: Vei contacta leasing manageri, administratori sau proprietari pentru a actualiza date importante (suprafețe, chirii etc.), utilizând atât telefonul, cât și emailul.
    - Gestionare baze de date: Vei adăuga și actualiza informațiile în baza de date internă, pe site-ul companiei și pe platforma imobiliare.ro.
    - Preluare și distribuire cereri: Vei gestiona eficient cererile noi primite telefonic sau pe email, asigurându-te că acestea ajung la colegii brokeri
    - Managementul site-ului: Te vei ocupa de actualizarea site-ului companiei, care include:
    o Postarea noilor clădiri (inclusiv text, poze, și verificarea informațiilor).
    o Optimizare SEO – completarea meta-titlurilor, meta-descrierilor și a textelor pentru imagini.
    Cu o recurență mai scăzută vor apărea și alte activități cum ar fi:
    o Activități de cercetare a pieței.
    o Activități de marketing.
    o Prezentări în Powerpoint (foarte rar).
    o Dezvoltarea bazei de date și a site-ului.
    o Realizare poze clădiri/spații.

    Alte informatii

    Ce vei câștiga?

    - O colaborare de lungă durată cu un angajator cu 30 de ani pe piața de consultanță imobiliară;
    - Un birou cochet în cartierul Cotroceni, foarte aproape de metrou;
    - Vei fi recompensat cu un salariu motivant, tichete de masa și beneficii în strânsă corelație cu activitatea și implicarea arătată.