Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Assistant Manager Aplica fara CV | |
HR Admin & Office Manager Hybrid | |
Assistant to Executive Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (63) |
Assistant Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.08.2024 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza un Asistent Management & Receptionist pentru clientul sau, grup global de companii de energie și petrochimie, care operează în peste 70 de țări și teritorii și are peste 80.000 de angajați. In aprilie 2021, grupul și-a înființat un nou birou în București pentru operațiuni de vânzări B2B, cu accent pe distribuția de carduri de combustibil și suport specializat pentru companiile din industria transportului rutier comercial internațional.
Locatie: Sector 2, București
Mod de lucru: cu prezenta fizica “on site” primele 3 luni; ulterior se va trece la modalitatea hibrida
Orar de lucru: flexibil, L-V, 8 ore/zi
Tip Contract: Primul contract se va semna pe o perioada de 12 luni. Ulterior se trece la Contract nedeterminat.
Candidat ideal :
Absolvent de studii superioare in domeniile: economic, administrativ, limbi straine
Experienta profesionala de macar 1 an in activitati de suport.
Cunostinte limba engleza (minim B2)
Ms Office (Word, Excel – functii simple).
Persoana dornica sa invete.
Bune abilitati de comunicare si interrelationare.
Persoana ordonata, organizata (respecta dead-line-urile) si structurata.
Responsabil si cu bun simt, sociabil, comunicativ, atent la detalii, creativ, dornic sa se dezvolte profesional.
Pachet de beneficii:
Bonuri de masa de 35 lei/zi
Abonament medical
Posibilitati de dezvoltatre profesionala si de promovare.
Responsabilitati
Activitati de secretariat; gestionarea corespondentei
Mentine legatura cu furnizorii de consumabile (protocol, papetarie)
Mentine legatura cu curierii (comenzi, pregatire plicuri si colete)
Traduceri din/in Engleza – daca este nevoie
Organizare deplasari: rezervari hotel, achizitii bilete de avion, asigurare/ comenzi transport (UBER, Bolt)
Acorda suport in organizarea evcenimentelor din companie
Acorda suport departamentului de Marketing: evenimente pentru angajati/ clienti, comunicari interne
Acorda suport departamentelor operationale (accounting, marketing).
Raporteaza eroarea la