Specialist Relatii Clienti (Account Manager)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist Relatii Clienti (Account Manager) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Care sunt cerintele?

    - Studii superioare;
    - Bune abilitati de comunicare scrisa și verbala;
    - Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune;
    - Capacitatea de asimilare rapida a cunostințelor si de prioritizare a activitatilor;
    - Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii din tabele și rapoarte;
    - Responsabilitate, initiativa;
    - Abilitați de lucru in echipa;
    - Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii/ in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook si navigare internet;
    - Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Prelurea notificarilor si oferirea suportului clientilor în functie de solicitarea facuta;
    - Rezolvarea situatiilor in conformitate cu procedurile interne;
    - Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor prin contactare telefonica, email sau chat;
    - Receptionarea intrebarilor, recomandarilor si reclamatiilor clientilor;
    - Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei;
    - Identificarea nevoii clientilor si recomandarea serviciului adecvat;
    - Gestionarea portofoliului de clienti existenti;
    - Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei.

    Alte informatii

    Se lucreaza de la birou.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale aProfessional >>