Inside Sales Representative

Angajator: EUROPRIM GROUP
Domeniu:
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 11.07.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Reprezentat teritorial in Bucuresti, Otopeni, Brasov, Constanta, Craiova, Timisoara, Cluj si Iasi, Grupul Europrim pune la dispozitia clientilor sai soluții integrate si complete de logistică, precum şi o gamă completă de servicii de transport rutier internaţional si domestic, transport aerian și maritim.
    Suntem o echipa de profesionisti, veseli si pasionati, iar succesul l-am obtinut muncind intr-un mediu de lucru prietenos, motivant si inovator. Te incurajam sa aplici, pentru a ne cunoaste si pentru a avea o sansa sa participi la povestea noastra de succes, construind o cariera durabila.

    Cerinte

    Noul membru de echipa va fi responsabil pentru dezvoltarea portofoliului de clienti, comunicarea cu clienții, înțelegerea nevoilor acestora și asigurarea unui proces de vânzare armonios.

    Ce ne dorim de la viitorul coleg:

    - De preferat experiența anterioară într-un call center de outbound sau într-o poziție de vânzari;
    - Cunoașterea programului Microsoft Office; Abilități excelente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă;
    - Bune abilități de organizare și multitasking;
    - Abilități excelente de cold calling;
    - Abilități excelente de comunicare cu clientii;
    - Aptitudini bune de ascultare și de vânzare;
    - Capacitatea de urmarire si atingere a obiectivelor;
    - Orientare catre atingerea obiectivelor;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Comunicarea cu clienții, efectuarea de apeluri către prospecti;
    - Furnizarea către clienți a prezentărilor si detaliilor companiei în ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀format electronic, precum și a altor informații, în vederea promovării serviciilor companiei, urmărind lead-urile;
    - Înțelegerea nevoilor clienților și identificarea oportunităților de vânzare;
    - Gestionarea portofoliului de clienti;
    - Răspunderea la întrebările potențialilor clienți și trimiterea de informații suplimentare prin e-mail;
    - Crearea și menținerea unei baze de date cu clienții actuali și potențiali;
    - Prospectarea de clienți potențiali;
    - Urmarirea si atingerea obiectivelor de vânzări.

    Alte informatii

    Ce oferim :

    Un mediu de lucru dinamic si o echipa tanara si motivata; Cultura organizationala bazata pe ajutor reciproc, comunicare, respect si productivitate; Laptop si telefon; Bonuri de masa; Prime de sarbatori; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare.

    Europrim Group este mai mult decât o casă de expediții. Din 2005 ne poziționăm printre cei mai importanți furnizori de servicii logistice si de transport din România, oferind clienților noștri servicii de calitate, rapide și eficiente, la prețuri competitive. Parteneriatele strategice cu elita transportatorilor naționali și internaționali susțin misiunea grupului de a asigura servicii logistice personalizate, oriunde pe glob. De la transport rutier, feroviar, maritim și aerian ori intermodal, până la comisionariat vamal și depozitare, aducem calitatea, siguranța și fiabilitatea la un nivel și mai înalt prin certificările și distincțiile obținute de-a lungul anilor de experiență în industrie: suntem membri certificați IATA, FIATA și TIACA, agent exclusiv United Shipping, Inc. pentru România și Bulgaria, membri Cargo Partner Network, Largo+ și GLA.

    Și totul datorită culturii organizaționale sănătoase, echipelor unite și procedurilor de lucru bine puse la punct.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (68)