Operator Date/ Contabilitate primară
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Căutam un coleg/ colegă pentru Direcția Economică/ Departamentul Contabilitate, care să corespundă următoarelor cerințe:
• Excelente cunoștințe de utilizare software: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
• Limba engleză - nivel mediu;
• Abilitați de comunicare, organizare și sistematizare;
• Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine și punctualitate;
• Capacitate de asimilare rapidă, inițiativă și amabilitate;
• Abilitați excelente de organizare și gestionare a timpului;
• Experiență anterioară în domeniul facturării sau contabilității reprezintă un avantaj.
Principalele responsabilități vor fi :
• Descărcarea, redirecționarea și urmărirea facturilor primite;
• Verificarea corectitudinii facturilor primite și obținerea autorizațiilor necesare pentru trimiterea lor către plată;
• Operarea documentelor Direcției Economice în Registrul Unic;
• Asigurarea arhivării documentelor ;
• Elaborarea si redactarea diverselor documente si situații necesare Direcției;
• Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile în vigoare.
- Asigurare medicala
- Laptop
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator introducere date/Contabilitate primara Aplica fara CV | |
Referent specialitate contabilitate-Birou Mijloace FIxe Aplica fara CV | |
Economist Senior (Firma Contabilitate / Asociatie Non Profit) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (46) |
Raporteaza eroarea la