Junior IT Helpdesk - part-time

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2023
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    CANDIDATUL IDEAL

    Studii superioare finalizate
    Cunostinte in zona de hardware si software
    De preferat experienta anterioara de lucru cu utilizatorii finali
    Abilitati analitice / atentie la detalii
    Capacități de comunicare și relaționare
    Spirit de echipă
    Abilitatea de a rezolva probleme urgente
    Atitudine pozitivă, integritate, profesionalism
    Cunoașterea limbii engleze

    Responsabilitati

    DESCRIEREA POZIȚIEI

    Ofera asistență IT, depatamentelor si utilizatorilor interni in functie de solicitarile aparute
    Rezolvarea incidentelor IT de nivel 1 si 2 (L1 + L2).
    Transmite în mod corespunzător solicitările nerezolvate la următorul nivel de asistență precum si urmareste solutionarea acestora impreuna cu partile implicate
    Ghidează utilizatorii interni, utilizand politicile si procedurile interne agreate, prin procesul de rezolvare a tichetelor existente
    Colaboreaza cu utilizatorii interni și toate părțile implicate în soluționarea problemelor existente (IT România, IT Franța, Contractori Externi), oferă feedback și urmărește problemele până la rezolvare
    Asigurarea suportului tehnic in vederea bunei functionari si a folosirii corespunzatoare a echipamentelor in cadrul sediului
    Evidenta si inventarierea stoc-urilor de consumabile si echipamente la sediu
    Instalarea si intretinerea statiilor de lucru din punct de vedere hardware si software

    Alte informatii

    OFERIM

    Un mediu profesionist, dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus pe rezultate și grijă față de oameni
    Sistem de lucru hibrid și program flexibil; când lucrăm de la birou nu avem dress code, dar se poartă veselia și interacțiunea relaxată 😊
    Birou într-un sediu nou din Pipera, amenajat cu mult gust și creativitate
    Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești să știi că suntem prieteni cu Bookster
    Tichete cadou de Paște și Crăciun
    Primă pentru evenimente deosebite (nuntă, naștere copil, etc.).
    Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
    Primire călduroasă în echipa CSR, pentru a lăsa o amprentă a faptelor bune în comunitate; ne place să facem bine în jurul nostru!
    Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum 😊

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament Bookster
    • Program de lucru flexibil

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.