Gala Premiilor Revistei CARIERE 2023 „ OAMENI CARE NE INSPIRĂ”
Junior IT Helpdesk - part-time
Angajator: | Lagardère Travel Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.12.2023 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.
Cerinte
CANDIDATUL IDEAL
Studii superioare finalizate
Cunostinte in zona de hardware si software
De preferat experienta anterioara de lucru cu utilizatorii finali
Abilitati analitice / atentie la detalii
Capacități de comunicare și relaționare
Spirit de echipă
Abilitatea de a rezolva probleme urgente
Atitudine pozitivă, integritate, profesionalism
Cunoașterea limbii engleze
DESCRIEREA POZIȚIEI
Ofera asistență IT, depatamentelor si utilizatorilor interni in functie de solicitarile aparute
Rezolvarea incidentelor IT de nivel 1 si 2 (L1 + L2).
Transmite în mod corespunzător solicitările nerezolvate la următorul nivel de asistență precum si urmareste solutionarea acestora impreuna cu partile implicate
Ghidează utilizatorii interni, utilizand politicile si procedurile interne agreate, prin procesul de rezolvare a tichetelor existente
Colaboreaza cu utilizatorii interni și toate părțile implicate în soluționarea problemelor existente (IT România, IT Franța, Contractori Externi), oferă feedback și urmărește problemele până la rezolvare
Asigurarea suportului tehnic in vederea bunei functionari si a folosirii corespunzatoare a echipamentelor in cadrul sediului
Evidenta si inventarierea stoc-urilor de consumabile si echipamente la sediu
Instalarea si intretinerea statiilor de lucru din punct de vedere hardware si software
OFERIM
Un mediu profesionist, dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus pe rezultate și grijă față de oameni
Sistem de lucru hibrid și program flexibil; când lucrăm de la birou nu avem dress code, dar se poartă veselia și interacțiunea relaxată 😊
Birou într-un sediu nou din Pipera, amenajat cu mult gust și creativitate
Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești să știi că suntem prieteni cu Bookster
Tichete cadou de Paște și Crăciun
Primă pentru evenimente deosebite (nuntă, naștere copil, etc.).
Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
Primire călduroasă în echipa CSR, pentru a lăsa o amprentă a faptelor bune în comunitate; ne place să facem bine în jurul nostru!
Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum 😊
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament Bookster
- Program de lucru flexibil
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la