Gala Premiilor Revistei CARIERE 2023 „ OAMENI CARE NE INSPIRĂ”
Director Adjunct Sediu Central IFN/Conformitate/AML/RPSB
Angajator: | EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.12.2023 |
Remote work: | On-site |
Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.
Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.
Candidatul Ideal
Absolvent - licentiat al unor studii superioare universitare (studii postuniversitare dupa caz) - Facultatea de drept;
Experienta profesionala - minim 5-8 ani, din care experienta specifica atributiilor de minim 3 ani;
Cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii financiare nebancare si a dispozitiilor legale privind: contracte specifice, societatile pe actiuni, protectia consumatorilor, procedura de executare silita etc.
Cunoasterea standardelor in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului; reglementarilor privind cunoasterea clientelei si punerii in aplicare a sanctiunilor internationale etc;
Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office si Microsoft Excel;
Abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva, diplomatie; abilitatea de a analiza informatii si de a intelege per ansamblu activitatea desfasurata la nivelul intregii societati; capacitate de atentie concentrata si distributiva; atentie / interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete.
Descrierea jobului
Coordoneaza activitatea desfasurata de catre angajatii sediului central (Serviciului Supraveghere), precum si angajatii sediilor secundare in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite de societate;
Analizeaza si aproba documentatia emisa in procesul de creditare;
Intocmeste/verifica documentele intocmite in conformitate cu Legea societatilor/normele interne (decizii CA, hotarari AGA etc);
In lipsa titularului de post (Director General Adjunct/Director Serviciu Supraveghere/Membru CA), analizeaza si aproba/respingere solicitarile de credit;
In lipsa titularului de post /in sprijinul acestuia, comunică obiectivele transmise de conducerea societatii și urmărește ca acestea să fie realizate / putand participa la sedintele Consiliului de Administratie;
Asigura suportul necesar pe linie juridica (acorda indrumare juridica compartimentelor și sediilor societatii pentru desfasurarea activitatii acestora in conditiile legii);
Emite opinii juridice in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; rezolvă cereri cu caracter juridic în toate domeniile dreptului;
Indeplineste rolul de responsabil la nivelul societatii in domeniul prevenirii spalarii banilor si combaterii finantarii actelor de terorism, precum si cu punerea in aplicare a sanctiunilor internationale. Are rolul de persoana desemnata in relatia cu Banca Nationala a Romaniei, ONPCSB, Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala, si cu alte autoritati cerute de activitatea desfasurata. Asigura monitorizarea respectarii reglementarilor legale si reglementarilor interne privind cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului precum si punerea in aplicare a sanctiunilor internationale;
Analizeaza activitatea societatii si intocmeste diverse rapoarte periodice/semestriale/anuale sau de cate ori este nevoie, in domeniul KYC/AML/CFT, precum din punct de vedere al conformitatii si/sau analizei riscurilor semnificative identificate la nivelul societatii; acorda sprijin activ Ofiterului de Conformitate; identifica si analizeaza riscul de conformitate si propune masuri pentru gestionarea acestuia;
Mentine legatura cu auditorii interni si externi, cu responsabilii pentru punerea in aplicare a Regulamentului GDPR, precum si cu avocatii colaboratori si verifica/actualizeaza situatiile cerute/transmite/pune in aplicare recomandarile acestora, dupa consultarea cu conducerea societatii;
Redacteaza /verifica actele necesare desfasurarii activitatii/ raspunsurile la solicitarile scrise ale clientilor;
Elaboreaza norme interne/regulamente/draft-uri ale documentelor utilizate de catre Societate; actualizeaza procedurile interne specifice si se ocupa de instruirea personalului;
Intocmeste si/sau actualizeaza diverse situatii/ baze de date, centralizeaza situatiile zilnice, periodice sau lunare la nivel de societate;
Verifica diverse situatii zilnice intocmite de angajatii departamentelor din cadrul Serviciului Supraveghere (administrativ/analiza economica/analiza juridica/recuperari creante);
Actualizeaza situatia litigiilor si ofera suport departamentului recuperari creante in ceea ce priveste litigiile societatii, inclusiv prin mentinerea legaturilor cu avocatii colaboratori.
Oferta:
-Nivel Senior – de 10000 lei NET si tichete de masa (cca 700 lei/luna),
oferta de angajare se va individualiza in functie de pregatire si experienta candidatului, iar in cazul in care sunt selectati mai multe persoane pentru a indeplini atributiile postului, poate fi si sub nivelul minim specificat.
Te asteptam sa faci parte din echipa Easy Credit.
Raporteaza eroarea la