Consultant Relații Clienți| Limba Română – București

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2023
    Job remote: Hybrid-Mixt (Partially Remote)
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Ce ne-ar placea să aduci echipei noastre?

    - Personalitate deschisă, calmă și responsabilă, care înțelege importanța punctualității;
    - Abilități remarcabile de comunicare, cu o exprimare clară și concisă;
    - Capacitatea de a te adapta cu ușurință la diverse tipologii de oameni, fie ei clienți sau colegi;
    - Aprecierea pentru munca în echipă, dar și abilitatea de a prospera în munca individuală;
    - Viteză de scriere pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre;
    - Deschidere și interes în ceea ce privește dezvoltarea personală și profesională.

    Responsabilitati

    Cе vеi face?

    - Vei menține permanent legatura cu clienții noștri care au nevoie de suport;
    - Vei gestiona cu profesionalism apelurile telefonice și solicitarile primite pe email din partea clienților noștri, răspunzând la întrebări și oferind soluții adecvate;
    - Vei păstra legătura cu clienții noștri și vei oferi suport atat telefonic, cat si pe email;
    - Vei oferi informații si ajutor pentru diverse situații;
    - Vei lua parte activă la sesiuni de training specializate, menite să îți dezvolte cunoștințele și abilitățile în domeniu, susținând astfel evoluția ta profesională.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    - Program flexibil de 8h/ zi, luni – duminică, 5/7 zile;
    - Regim de lucru hybrid (1 zi / saptamana de la sediu, luni-vineri, ture in intervalul 9:00-20:00);
    - Un job dinamic și diversificat, într-un mediu plăcut și modern;
    - Oportunitatea de a te dezvolta personal și profesional;
    - Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
    - Concursuri motivaționale și activități împreună cu echipa;
    - Posibilități reale de promovare în cadrul companiei;
    - Abonament medical;
    - Posibilitatea de a împrumuta cărți prin platforma Bookster;
    - Acces la 7card.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.