Customer Support cu limba franceza/germana - HYBRID (Bucuresti)
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.09.2023 |
Job remote: | Hybrid-Mixt (Partially Remote) |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
-franceza/germana la nivel avansat (minim C1);
-engleza la nivel mediu-conversational;
-disponibilitate de lucru in sistem hybrid;
-minim 6 luni experienta in call center.
-Comunica eficient prin telefon și e-mail cu potențialii clienți, răspunzând întrebărilor acestora și oferind asistență.
-Stimulează implicarea clienților invitând și programand întâlniri la sucursalele noastre, aliniindu-se la capacitatea sucursalei.
-Ascultați în mod activ preocupările clienților și asigurați-vă o percepție pozitivă asupra serviciior
-Respectați obiectivele de afaceri și procedurile companiei în toate interacțiunile cu clienții.
Se lucrează hibrid : o saptamana de la birou (10.00-19.00) si o saptamana de acasă (11.00-20.00).
Biroul este in Pipera.
Salariul pentru limba franceza este de 6000 lei NET si pentru limba germana 6500 lei NET.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la