Referent Arhiva
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2023 |
Job remote: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.
Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.
Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.
Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.
Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.
Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!
Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!
Gi Group recruteaza un Referent Arhiva pentru clientul sau, o companie prezenta in industria asigurarilor la nivel mondial, fiind al doilea cel mai mare fond de pensii private din Romania.
Locatie: Bucuresti, Piata Victoriei
Program de lucru: de luni pana vineri: 08:30-17:00 ( cu 30 de min pauza de masa )
Tip contract: nedeterminat
Modalitate de lucru: de la birou
Cerinte:
· studii medii;
· 1-2 ani experienta intr-unul dintre domeniile financiar-bancar/asigurari/ pensii private/operare.;
· foarte buna cunoastere MS Office;
· integritate, corectitudine, abilitati de planificare si organizare.
Responsabilitati:
· Verificarea documentelor primite si alocarea la conturile clientilor;
· Organizarea, scanarea documentelor si introducerea lor in sistem;
· Introducerea de informatii in sistem.
Beneficii:
· salariu fix şi bonus anual în funcţie de performanţele obţinute în activitate;
· Training la inceputul activitatii;
· prime de vacanţă, de Paşte şi de Crăciun;
· prime cu ocazia a diverse evenimente personale;
· prime de vechime în companie
· tichete de masă de 35 lei / zi lucrata;
· tichete cadou cu diverse ocazii;
· compensare pentru utilităţile consumate în timpul lucrului remote de la domiciliu/resedinţă
· reduceri la produse de asigurare oferite de companie, asigurare de sănătate cu costuri suportate de angajator
· programe de dezvoltare profesională cu costuri suportate de angajator;
Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la acest anunt.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la