Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Electrician Exploatare - Urziceni

Urziceni,

Operator Facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lactalis Romania active.


Vezi toate job-urile Operator Facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Lactalis Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Afumati
  • Fundeni
  • Urziceni
  • Actualizat la: 14-10-2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    LACTALIS ROMÂNIA este liderul pieței de lactate din România și parte a GRUPULUI LACTALIS, cea mai mare companie de produse lactate din lume.

    LACTALIS ROMÂNIA reunește companiile ​​Albalact, Dorna Lactate, Covalact, Rarăul, Parmalat, Lactalis România și Lactalis Logistic, operate printr-o structură de conducere consolidată la nivel național. Peste 2000 de angajați lucrează în România, în 6 sedii administrative mari și 5 fabrici moderne situate în Alba, Covasna, Suceava, București și Ilfov, precum și în structuri de colectare, vânzare și distribuție, care acoperă toată țara.

    Ne lăudăm cu un portofoliu impresionant de branduri și produse locale și internaționale recunoscute, care au devenit parte din obiceiurile de consum ale românilor în ultimii 50 de ani: Zuzu, Fulga, Albalact, Covalact De Țară, LaDorna, Rarăul, President, Galbani, Santal.

    Avem porțile deschise pentru profesioniști cu experiență și pentru tineri la început de carieră și oferim locuri de muncă și oportunități profesionale în domenii complexe precum vânzări, marketing, resurse umane, juridic, finanțe, achiziții, calitate, producție, tehnic și colectare lapte.

    Derulăm programe de formare si dezvoltare profesională, atât locale cât și internaționale, dedicate tuturor angajaților noștri, care au ocazia să lucreze chiar și în cadrul altor companii și fabrici Lactalis din Europa.
    #LactalisExperience

    Cerinte

    • Absolvent de studii medii/superioare;
    • Orientare catre client;
    • Rigurozitate si atentie la detalii;
    • Cunostinte de operare calculator (Word si Excel);
    • Abilitati de planificare si organizare;
    • Experienta pe un post similar - minim 1 an constituie avantaj;
    • Capacitate de lucru in echipa;

    Responsabilitati

    • Emite si tine evidenta facturilor pentru marfa livrata catre client;
    • Raspunde de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din comenzi, dispozitii de livrare, facturi, analize si rapoarte transmise;
    • Intocmeste facturi de retur marfa si asigura corectitudinea returului de marfa intre depozite (documente insotire marfa);
    • Introduce si prelucreaza in sistemul informatic al companiei date referitoare la comenzile si distributia de marfa;
    • Preluarea si solutionarea tuturor solicitarilor clientilor companiei (comenzi intarziate, informatii despre produse etc), conform procedurilor companiei;
    • Transmiterea in timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienti legate de facturi, statusul comenzilor, oferte, produse;
    • Tine evidenta tuturor intrarilor si iesirilor de documente ce privesc filiala respectiva (registru intrari-iesiri);
    • Comunica si colaboreaza eficient cu colegii din alte departamente in vederea indeplinirii obiectivelor setate;

    Alte informatii

    PROGRAM DE LUCRU: Luni – Duminica 12/24 in intervalul 07:00-19:00 – 19:00-07:00

    TRANSPORT ASIGURAT: Din Bucuresti pe 2 rute (Obor si metrou Costin Georgian) si o ruta din Urziceni.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou