Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Agent Servicii Clienți (limba franceză)
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2023 |
Job remote: | Hybrid-Mixt (Partially Remote) |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
- nivel avansat de limba franceză (B2-C1);
- nivel conversațional de engleză (B1-B2);
- abilități foarte bune de comunicare;
- disponibilitate program full-time;
- experiența în call center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
Acest rol urmărește asigurarea unor experiențe excepționale pentru clienți înainte de achiziționarea unei mașini.
- comunici eficient prin telefon și e-mail cu potențialii clienți, răspunzând întrebărilor acestora și oferind asistență;
- organizezi și coordonezi întâlniri la sucursalele companiei.
În primele două luni activitatea se desfășoară doar de la birou (zona Pipera). Ulterior, se lucrează o săptămână de la birou și o săptămână de acasă.
Program activitate birou: 10:00 - 19:00
Program activitate remote: 11:00 - 20:00
6000 RON
Beneficii
- Asigurare medicala
Raporteaza eroarea la