Gala Premiilor Revistei CARIERE 2023 „ OAMENI CARE NE INSPIRĂ”
Economist/Suport Vanzari
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile AGROCOMERT HOLDING active.Vezi toate job-urile Economist/Suport Vanzari active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro |
Angajator: | AGROCOMERT HOLDING |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.11.2023 |
Remote work: | On-site |
Avem peste 30 de ani de experienta in domeniul vanzarii utilajelor agricole; Extindere la nivel national prin 8 puncte de lucru cu acoperire Banat, Ardeal, Oltenia; Oferim utilaje fiabile, performante, usor de intretinut si reparat; Servicii postvanzare de calitate oferite clientilor nostri pe toate punctele de lucru; Personal de service de inalta calificare, scolarizat in strainatate la sediile furnizorilor nostri; Mijloace tehnice performante pentru o interventie rapida si eficienta.
Cerinte
Studii Superioare
Utilizarea aplicațiilor software specifice activităţii sale
Persoană organizată, atentă la detalii
Aptitudini de înțelegere a noțiunilor tehnice
Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu
Abilităţi de comunicare
Confidenţialitate, loialitate, spirit de echipă, rezistent la stres
Experiență în domeniu de minim 1 an
a) Solicita furnizorilor externi, prin e-mail sau telefonic, confirmarea disponibilitatii de echipamente, la cererea agentilor de vanzari.
b) Editeaza si solicita furnizorilor contracte de vanzare-cumparare (draft contract standard), cu conditiile si termenii aprobati de catre Directorul Comercial si in baza datelor clientilor primite de la agentii de vanzari.
c) Emite facturi proforme, in baza contractelor incheiate.
d) Plaseaza on-line si/sau transmite electronic, dupa caz, catre producatori, comenzile de utilaje, aprobate in prealabil de catre Directorul de Vanzari Utilaje.
e) Urmareste si confrunta confirmarile de comanda de la producatori pentru utilajele comandate.
f) Solicita furnizorilor informatii cu privire la termenele de livrare pentru utilajele care urmeaza a fi livrate.
g) Transmite catre furnizori platile de utilaje, primite de la agentii de vanzari si solicita confirmarea acestora.
h) Informeaza furnizorii cu privire la data ridicarii utilajelor, in urma confirmarilor primite de la transportatori.
i) Urmareste si transmite la furnizori documentele de livrare intracomunitare, semnate de catre clienti, pe care le primeste de la agentii de vanzari.
j) Ocazional, solicita furnizorilor si alte adrese si notificari, acte aditionale, etc..
k) Asigura permanent fluxul de informatii si documentele necesare activitatii de vanzari utilaje, intre producatori si Departamentul Vanzari Utilaje: contracte, facturi proforme, facturi, certificate de calitate, acte aditionale, adrese si notificari solicitate, informatii privind disponibilitati de utilaje, comunicari de termene, etc..
l) Editeaza, transmite si solicita la CLAAS CRC SEE, diverse documente: certificate calitate si conformitate, adrese, etc., solicitate de catre acest furnizor, la dispozitia Directorului Comercial si Directorului de Vanzari utilaje.
Raporteaza eroarea la