Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
GESTIONAR / CONSULTANT TEHNIC PIESE SCHIMB - SACALAZ
Angajator: | AGROCOMERT HOLDING |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2023 |
Job remote: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Avem peste 30 de ani de experienta in domeniul vanzarii utilajelor agricole; Extindere la nivel national prin 8 puncte de lucru cu acoperire Banat, Ardeal, Oltenia; Oferim utilaje fiabile, performante, usor de intretinut si reparat; Servicii postvanzare de calitate oferite clientilor nostri pe toate punctele de lucru; Personal de service de inalta calificare, scolarizat in strainatate la sediile furnizorilor nostri; Mijloace tehnice performante pentru o interventie rapida si eficienta.
Cerinte
Cerințe
• studii medii sau superioare, preferabil cu profil tehnic
• Afinitate spre domeniul tehnic și interes pentru echipamente agricole
• Capacitatea de a învăța rapid și a înțelege termeni tehnici
• excelente abilități de comunicare și interpersonale, spirit de echipă
• disponibilitate pentru program prelungit și în weekend-uri în campania agricolă de vară
• cunoștințe de operare PC, îndeosebi Microsoft Office, preferabil experiență cu sisteme de gestiune marfă
• persoană ordonată, responsabilă, atentă la detalii, cu atenție distributivă, proactivă, organizată
• Cunoștinte de limba engleză sau germană constituie avantaj
Responsabilități
• Receptionează fizic și scriptic marfa intrată în depozitul de piese de schimb
• Preia comenzi de piese de schimb și cereri de oferte
• Consiliază clienții, identifică piese în documentațiile tehnice ale utilajelor
• Întocmește oferte și documente însoțitoare pentru livrarea mărfii
• Lansează comenzi pentru piese de schimb către furnizori
• Pregătește corect și prompt marfa pentru ieșirea din depozit, pe baza comenzilor primite
• Manipulează și aranjează marfa conform regulilor interne și menține ordine în depozit
• Întocmește documentele primare impuse de proces
• Introduce date în sisteme informatice pentru intrări / ieșiri din depozit / gestiune
• Se ocupă de verificări periodice și participă la inventare, conform cerințelor companiei
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la