Analist Financiar

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Craiova
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 06.09.2023
    Job remote: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii superioare in curs sau finalizate in domeniul Economic/ Contabil/ Financiar/ Administrare afaceri sau similar;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office;
    Excelente abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    Inregistrarea tuturor documentelor si tranzactiilor;
    Tinerea evidentei activitatilor de: casierie, documentele si tranzactiile aferente, avansuri de calatorie si decontarea acestora;
    Monitorizarea fluxului de documente ale clientilor;
    Intocmirea platilor catre furnizori;
    Participarea activa la procesul de inchidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an);
    Demararea proceselor contabile pentru mijloacele fixe si inventarierea acestora;
    Participarea la procesul de Control Intern prin asigurarea documentatiei necesare;
    Participarea la inventarierea patrimoniului societatii;
    Furnizarea documentelor si informatiilor financiare in caz de audit sau control fiscal;
    Intocmirea rapoartelelor financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei.

    Beneficii

    • Al 13-lea salariu
    • Prima pentru relocare
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Decontarea transportului
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.