Customer Support Specialist

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.09.2023
    Job remote: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Suntem în căutare de un Customer Support Specialist:



    Ești persoana potrivită dacă:
    Ai experiență de 1-2 ani în customer support;
    Cunoști limba engleză la nivel avansat (B2-C1);
    Deți cunoștințe solide de MS Office (în special Excel);
    Ai abilități excelente de comunicare, relaționare, prezentare și negocire;
    Ești o persoană calmă, serioasă, perseverentă, cu atitudine proactivă.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    Este persoana de legătură dintre sistemul informatic și client;
    Introducerea comenzilor în SAP și validarea propuselor comandate;
    Gestionarea și confirmarea comenzilor (date de livrare etc);
    Alte activități de back office.

    Alte informatii

    Mod de lucru: de la birou (București, Grozăvești (Splaiul Independentei 287, etaj 3, Bucuresti, Sector 6).


    Programul de lucru: L-V (09:00-18:00).


    Beneficii:
    Salariul în funcție de experiență;
    Tichete de masă de 35 Ron net/zi;
    Asigurare medicală la Regina Marina;
    Decont transport;
    Echipament de lucru.


    Contractul de muncă: perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire pe 2 ani și 6 luni

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Asigurare medicala
    • Decontarea transportului
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.