ASISTENT MANAGER, CLINICA STOMATOLOGICA

Angajator: MNK Business Solution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.09.2023
    Job remote: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    MNK Business Solution activeaza in piata de consultanta si servicii HR de 15 ani. Gestionam si personalizam 100% pentru partenerii nostri servicii de: consultanta strategica, redefinire procese de HR, recrutare si induction, training, coaching, managementul performantei.

    Cerinte

    Experienta pe o pozitie similara de minimum 1 an
    Bune abilitati de comunicare, scris si verbal
    Bune abilitati de organizare si planificare
    Cunoștințe operare PC (Word, Excel)
    Cunoștințe limba engleza scris si vorbit
    Capacitatea de a respecta termene limita
    Atitudine pozitiva si abilitati de gestionare a situatiilor tensionate
    Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    Orientare catre solutii, energie si spirit de echipa
    Preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale
    Permis de conducere; detinerea unui autoturism constituie avantaj

    Responsabilitati

    Inregistreaza si tine la zi evidenta facturilor destinate clinicii
    Completeaza registrul de casa si alte documente de contabilitate primara
    Utilizeaza pentru evidenta de contabilitate primara programul Smartbill
    Este responsabil/a de evidenta documentelor contabile ce tin de operatiunile bancare: extrase cont, plati cu cardul, retrageri de numerar
    Tine evidenta orelor lucrate de personalul clinicii si urmareste respectarea statelor de plata
    Mentine legatura cu firma externalizata de servicii de contabilitate, careia ii preda saptamanal/lunar documentele de contabilitate primara
    Efectueaza, inregistreaza, urmareste si verifica statusul comenzilor lansate catre colaboratori sau furnizorii de materiale consumabile
    Reprezinta interfata cu clientii si colaboratorii clinicii
    Preia apelurile telefonice ale clinicii, inclusiv apelurile managerului, atunci cand managerul nu este disponibil
    Intampina clientii clinicii in zona de Receptie; verifica istoricul lucrarilor efectuate, intocmeste, completeaza dosarul medical aferent, respecta protocolul de intampinare a clientilor
    Este responsabil/a de gestionarea fiselor medicale ale pacientilor, respectiv a dosarelor medicale
    Programeaza clientii clinicii, conform calendarului de activitate al clinicii
    Contacteaza telefonic clientii clinicii pentru confirmarea programarilor, conform politicilor clinicii
    Incaseaza plata serviciilor stomatologice de la clienti, in numerar sau POS
    Verifica in mod constant emailurile primite pe contul de email al clinicii si solutioneaza/completeaza/redistribuie informatiile primite, prioritizand actualizarea datelor privind pacientii in fisele electronice aferente
    Gestioneaza impreuna cu managerul clinicii calendarul de programari al clinicii, la fiecare inceput de saptamana pentru saptamana in curs
    Raspunde solicitarilor managerului pe grupul de what’up intern, intr-un interval agreat de comun acrod cu managerul
    Asigura relatia cu furnizorii de materiale stomatologice, birotica si alte consumabile necesare in clinica
    Efectueaza achizitii necesare pentru buna functionare a clinicii
    Efectueaza alte activitati administrative transmise de managerul clinicii
    Intretine curatenia spatiului de lucru

    Alte informatii

    Beneficiile acordate sunt prezentate concret la finalul interviului.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.