Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
ASISTENT MANAGER, CLINICA STOMATOLOGICA
Angajator: | MNK Business Solution |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2023 |
Job remote: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.MNK Business Solution activeaza in piata de consultanta si servicii HR de 15 ani. Gestionam si personalizam 100% pentru partenerii nostri servicii de: consultanta strategica, redefinire procese de HR, recrutare si induction, training, coaching, managementul performantei.
Cerinte
Experienta pe o pozitie similara de minimum 1 an
Bune abilitati de comunicare, scris si verbal
Bune abilitati de organizare si planificare
Cunoștințe operare PC (Word, Excel)
Cunoștințe limba engleza scris si vorbit
Capacitatea de a respecta termene limita
Atitudine pozitiva si abilitati de gestionare a situatiilor tensionate
Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
Orientare catre solutii, energie si spirit de echipa
Preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale
Permis de conducere; detinerea unui autoturism constituie avantaj
Inregistreaza si tine la zi evidenta facturilor destinate clinicii
Completeaza registrul de casa si alte documente de contabilitate primara
Utilizeaza pentru evidenta de contabilitate primara programul Smartbill
Este responsabil/a de evidenta documentelor contabile ce tin de operatiunile bancare: extrase cont, plati cu cardul, retrageri de numerar
Tine evidenta orelor lucrate de personalul clinicii si urmareste respectarea statelor de plata
Mentine legatura cu firma externalizata de servicii de contabilitate, careia ii preda saptamanal/lunar documentele de contabilitate primara
Efectueaza, inregistreaza, urmareste si verifica statusul comenzilor lansate catre colaboratori sau furnizorii de materiale consumabile
Reprezinta interfata cu clientii si colaboratorii clinicii
Preia apelurile telefonice ale clinicii, inclusiv apelurile managerului, atunci cand managerul nu este disponibil
Intampina clientii clinicii in zona de Receptie; verifica istoricul lucrarilor efectuate, intocmeste, completeaza dosarul medical aferent, respecta protocolul de intampinare a clientilor
Este responsabil/a de gestionarea fiselor medicale ale pacientilor, respectiv a dosarelor medicale
Programeaza clientii clinicii, conform calendarului de activitate al clinicii
Contacteaza telefonic clientii clinicii pentru confirmarea programarilor, conform politicilor clinicii
Incaseaza plata serviciilor stomatologice de la clienti, in numerar sau POS
Verifica in mod constant emailurile primite pe contul de email al clinicii si solutioneaza/completeaza/redistribuie informatiile primite, prioritizand actualizarea datelor privind pacientii in fisele electronice aferente
Gestioneaza impreuna cu managerul clinicii calendarul de programari al clinicii, la fiecare inceput de saptamana pentru saptamana in curs
Raspunde solicitarilor managerului pe grupul de what’up intern, intr-un interval agreat de comun acrod cu managerul
Asigura relatia cu furnizorii de materiale stomatologice, birotica si alte consumabile necesare in clinica
Efectueaza achizitii necesare pentru buna functionare a clinicii
Efectueaza alte activitati administrative transmise de managerul clinicii
Intretine curatenia spatiului de lucru
Beneficiile acordate sunt prezentate concret la finalul interviului.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la