Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Program and Development Manager Hybrid |
![]() | Asistent manager BUCURESTI, |
![]() | AUDIT MANAGER Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (41) |
Development Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Development Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.11.2023 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
• Absolvent studii superioare cu profil mecanic, electromecanic, inginerie, tehnic;
• Experienta de 5-7 ani in business development, preferabil activitati de reparatii, intretinere/ facility management;
• Experienta in coordonarea unei echipe de minim 10 persoane;
• Aptitudini si cunostinte tehnice in domeniul mentenantei din industria de security, telecomunicatii, energie, facility;
• Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si cu termene limita stranse;
• Abilitati de organizare, instruire, motivare a personalului din subordine;
• Abilitati de gestionare eficienta a resurselor alocate si orientare spre cresterea profitabilitatii;
• Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii creative in situatii variate;
• Ambitie si curiozitatea de a invata lucruri noi intr-un mediu de lucru dinamic si complex;
• Permis de conducere categoria B (vechime minima 3 ani);
• Disponibilitate la deplasari in tara.
Responsabilitati
• Evaluarea continua a nevoilor clientilor prin respectarea informatiilor si cerintelor acestora;
• Dezvoltarea principalelor proiecte si gestionarea clientilor companiei;
• Realizarea unor analize privind posibilele riscuri si elaborarea unor planuri preventive si corective;
• Verificarea calitatii muncii echipei de service tinand cont de timpul stabilit si de bugetul vizat;
• Identificarea posibilelor imbunatatiri pentru a reduce costurile, termenele si pentru a spori gradul de satisfactie a clientilor;
• Cresterea angajamentului echipei in atingerea targetului;
• Actualizarea si dezvoltarea procedurilor;
• Prioritizarea proiectelor si capacitatea de a gestiona un volum de munca variat si sub presiune;
• Dezvoltarea continua a echipei si mentinerea unui standard ridicat de calitate;
• Realizarea indicatorilor de performanta ai ariei de business.
Raporteaza eroarea la