Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (41)

Development Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Development Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.11.2023
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Absolvent studii superioare cu profil mecanic, electromecanic, inginerie, tehnic;
    • Experienta de 5-7 ani in business development, preferabil activitati de reparatii, intretinere/ facility management;
    • Experienta in coordonarea unei echipe de minim 10 persoane;
    • Aptitudini si cunostinte tehnice in domeniul mentenantei din industria de security, telecomunicatii, energie, facility;
    • Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si cu termene limita stranse;
    • Abilitati de organizare, instruire, motivare a personalului din subordine;
    • Abilitati de gestionare eficienta a resurselor alocate si orientare spre cresterea profitabilitatii;
    • Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii creative in situatii variate;
    • Ambitie si curiozitatea de a invata lucruri noi intr-un mediu de lucru dinamic si complex;
    • Permis de conducere categoria B (vechime minima 3 ani);
    • Disponibilitate la deplasari in tara.

    Responsabilitati

    • Evaluarea continua a nevoilor clientilor prin respectarea informatiilor si cerintelor acestora;
    • Dezvoltarea principalelor proiecte si gestionarea clientilor companiei;
    • Realizarea unor analize privind posibilele riscuri si elaborarea unor planuri preventive si corective;
    • Verificarea calitatii muncii echipei de service tinand cont de timpul stabilit si de bugetul vizat;
    • Identificarea posibilelor imbunatatiri pentru a reduce costurile, termenele si pentru a spori gradul de satisfactie a clientilor;
    • Cresterea angajamentului echipei in atingerea targetului;
    • Actualizarea si dezvoltarea procedurilor;
    • Prioritizarea proiectelor si capacitatea de a gestiona un volum de munca variat si sub presiune;
    • Dezvoltarea continua a echipei si mentinerea unui standard ridicat de calitate;
    • Realizarea indicatorilor de performanta ai ariei de business.