Development Manager

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2023
    Job remote: Hybrid-Mixt (Partially Remote)
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Absolvent studii superioare cu profil mecanic, electromecanic, inginerie, tehnic;
    • Experienta de 5-7 ani in business development, preferabil activitati de reparatii, intretinere/ facility management;
    • Experienta in coordonarea unei echipe de minim 10 persoane;
    • Aptitudini si cunostinte tehnice in domeniul mentenantei din industria de security, telecomunicatii, energie, facility;
    • Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si cu termene limita stranse;
    • Abilitati de organizare, instruire, motivare a personalului din subordine;
    • Abilitati de gestionare eficienta a resurselor alocate si orientare spre cresterea profitabilitatii;
    • Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii creative in situatii variate;
    • Ambitie si curiozitatea de a invata lucruri noi intr-un mediu de lucru dinamic si complex;
    • Permis de conducere categoria B (vechime minima 3 ani);
    • Disponibilitate la deplasari in tara.

    Responsabilitati

    • Evaluarea continua a nevoilor clientilor prin respectarea informatiilor si cerintelor acestora;
    • Dezvoltarea principalelor proiecte si gestionarea clientilor companiei;
    • Realizarea unor analize privind posibilele riscuri si elaborarea unor planuri preventive si corective;
    • Verificarea calitatii muncii echipei de service tinand cont de timpul stabilit si de bugetul vizat;
    • Identificarea posibilelor imbunatatiri pentru a reduce costurile, termenele si pentru a spori gradul de satisfactie a clientilor;
    • Cresterea angajamentului echipei in atingerea targetului;
    • Actualizarea si dezvoltarea procedurilor;
    • Prioritizarea proiectelor si capacitatea de a gestiona un volum de munca variat si sub presiune;
    • Dezvoltarea continua a echipei si mentinerea unui standard ridicat de calitate;
    • Realizarea indicatorilor de performanta ai ariei de business.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.