Lucrator universal produse proaspete

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 26.09.2023
    Job remote: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Respecta programul de lucru stabilit de catre superiorul ierarhic si sarcinile incredintate de acesta in vederea bunei functionari a activitatii la vitrina traditionala
    Realizeaza si mentine ordinea si curatenia in rezerva de marfuri si in celelalte spatii de depozitare, astfel incat produsele sa fie usor de reperat si inventariat, in scopul reducerii numarului de produse deteriorate si al eficientizarii procesului de umplere
    Mentine ordinea si curatenia pe suprafata de vanzare, in spatiile anexe si a locului sau de munca prin folosirea in mod corect, intretinerea si curatarea echipamentelor din dotare, pentru a asigura functionarea optima a acestora
    Cantareste si eticheteaza corect produsele destinate vanzarii asistate
    Cunoaste si aplica normele de igiena HACCP din industria alimentara pentru a asigura respectarea standardelor obligatorii in privinta securitatii alimentare
    Cunoaste si aplica tehnicile de manipulare si ambalare a produselor
    Participa la inventarele magazinului, la solicitarea superiorului ierarhic, si numara in mod corect produsele, atat in magazin cat si in spatiul de depozitare, cu scopul asigurarii unei gestiuni corecte
    Respecta in totalitate sarcinile aferente din modelul de organizare (kitul MOS)
    Aplica si respecta Regulamentul Intern, orice alte proceduri interne ale raionului/departamentului/magazinului si valorile companiei, pentru a garanta functionarea eficienta a magazinului
    Asigura pregatirea necesarului de marfa in vederea alimentarii raioanelor
    Anticipeaza necesitatile de consumabile (role, pungi etc) necesare bunei desfasurari a activitatii si ia masuri pentru a nu ramane fara consumabile
    Transmite problemele tehnice in cel mai scurt timp superiorilor ierarhici in vederea rezolvarii lor
    Participa zilnic la brief-ul de debut al tuturor schimburilor existente in magazinul in care isi desfasoara activitatea
    Alimenteaza raioanele si respecta FIFO/FEFO
    Asigura si respecta o planograma corecta, coerenta, conform documentelor existente (planograma, fise de implantare, facing, eticheta pret, etc)
    Este responsabil de punerea in aplicare a activitatilor promotionale
    Este reponsabil de gestionarea tuturor activelor din magazine si a proceselor si fluxurilor privind gestionarea produselor deteriorate, expirate si furate in conformitate cu procedurile/reglementarile/normele interne aplicabile postului pe care il detine.

    Responsabilitati

    Realizeaza un raion atractiv din punct de vedere comercial: plin cu marfa, curat, aranjat, semnalizat, pentru a facilita clientilor procesul de cumparare
    Asigura respectarea regulilor de pozitionare a marfii in scopul prezentei la raft a intregii game de produse
    Ofera informatii clientilor pentru a-i consilia in procesul de cumparare a produselor dand dovada de o atitudine proactiva, orientata catre client, folosind un limbaj civilizat si echilibrat
    Anima spatiul de vanzare, intampina, serveste si consiliaza clientii facilitand procesul de cumparare
    Asigura fiecarui produs o eticheta de pret corecta
    Este responsabil de punerea in aplicare a activitatilor promotionale
    Este responsabil de calitatea si integritatea produselor expuse la vanzare, urmareste termenele de valabilitate si respecta normele de depozitare si de igiena conform legislatiei in vigoare
    In momentele de varf de vanzari, incaseaza in mod corect banii pe toate produsele achizitionate de clienti, respectand procedurile interne ale departamentuluii Case, pentru fluidizarea traficului de clienti in case
    In momentele de varf de vanzari, participa la aprovizionarea magazinului cu marfa, respectand regulile interne de pozitionare a marfii la raft, pentru a asigura un aspect comercial corespunzator la nivel de magazin
    Angajatul va avea o tinuta reperabila (angajatii trebuie sa poarte uniforma si ecusonul, astfel incat sa fie remarcati usor de catre clienti); tinuta trebuie sa fie impecabila, sa demonstreze grija pentru detaliu; angajatii trebuie sa aiba grija de igiena corporala.
    Isi ajusteaza productivitatea sa in functie de fluxul de clienti, in sensul ca trebuie sa depuna toate eforturile pentru satisfacerea clientilor

    Beneficii

    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.