Gala Premiilor Revistei CARIERE 2023 „ OAMENI CARE NE INSPIRĂ”
Office Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.11.2023 |
Job remote: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
- nivel avansat de limba engleză;
- studii superioare;
- cel puțin doi ani de experiență pe o poziție similară (secretariat, office administrator, assistant manager);
- capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp, cu deadline-uri destul de strânse;
- noțiuni de business administrativ.
Rolul presupune gestionarea sarcinilor administrative la nivel de companie, gestionarea relației cu furnizorii, negocieri cu terți (ex.: firme de transport).
Alte informatiiSe lucrează de la sediul companiei.
Beneficii
- Asigurare medicala
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la