Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.11.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    - nivel avansat de limba engleză;
    - studii superioare;
    - cel puțin doi ani de experiență pe o poziție similară (secretariat, office administrator, assistant manager);
    - capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp, cu deadline-uri destul de strânse;
    - noțiuni de business administrativ.

    Responsabilitati

    Rolul presupune gestionarea sarcinilor administrative la nivel de companie, gestionarea relației cu furnizorii, negocieri cu terți (ex.: firme de transport).

    Alte informatii

    Se lucrează de la sediul companiei.

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa