Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Office Manager
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.10.2023 |
Job remote: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
- nivel avansat de limba engleză;
- studii superioare;
- cel puțin doi ani de experiență pe o poziție similară (secretariat, office administrator, assistant manager);
- capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp, cu deadline-uri destul de strânse;
- noțiuni de business administrativ.
Rolul presupune gestionarea sarcinilor administrative la nivel de companie, gestionarea relației cu furnizorii, negocieri cu terți (ex.: firme de transport).
Alte informatiiSe lucrează de la sediul companiei.
Beneficii
- Asigurare medicala
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la