Area Sales manager – scule, unelte si utilaje - Transilvania
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2023 |
Job remote: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Zona geografica: Cluj, Salaj, Satu Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Bihor
Studii: studii superioare
Cunostiinte:
Operare PC nivel avansat: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
Internet (motoare de cautare)
Limba engleza nivel avansat
Experienta: minim 2 ani pe o pozitie similara
Carnet de conducere: Categoria B
Disponibilitate pentru deplasari: minim 75% din timpul de lucru
Cunostiinte avansate de marketing si vanzari
Abilitati de planificare si organizare
Cunoasterea in detaliu a pietei de profil
Personalitate energica
Competente:
Economica: calculatie preturi
Comerciala: analiza contract, clauze comerciale
Marketing: prospectare piata (concurenta, distribuitori, consumatori), mix de marketing
Comunicare: corespondenta de afaceri (clienti, consumatori, etc)
Abilitati:
Comunicare, interrelationare
Rezolvare de probleme, initiativa
Gandire proactiva
Orientare catre client
Cooperare / munca in echipa
Adaptabilitate
Capacitate de analiza si sinteza
Cunostinte aprofundate privind conceptele de piata
Creativitate, inovatie si usurinta in exprimarea ideilor
Managementul timpul, rezistenta la stres
Este responsabil de rezultatele clientilor din zona alocata, implementand si gestionand politicile companiei in relatia cu acestia. Printre indatoririle principale se numara:
Urmarirea indeaproape a relatiei cu clientii din zona alocata si asigurarea comunicarii eficiente cu acestia;
Oferirea de suport clientilor sau redirectionarea acestora catre alte departamente ale companiei cand nu poate rezolva singur problema;
Stabilirea, mentinerea si cresterea echilibrata a portofoliului de clienti;
Stabilirea obiectivelor;
Elaborarea planului de vanzari;
Identificarea resurselor necesare (suport marketing, training, stocuri, proceduri interne, etc.);
Atingerea rezultatelor si obiectivelor trasate si asumate;
Buna cunoastere a intregului portofoliu de produse comercializate de companie.
Urmareste respectarea strategiei de marketing aprobate;
Gestioneaza corect si eficace brand equity-ul companiei;
Coordoneaza si urmareste implementarea politicilor de marketing conform planului de marketing aprobat (produse, pret, distributie si promovare) si atingerea ROI (return on investment) pentru investitiile de marketing;
Este responsabil de strategia si actiunile tactice de comunicare interna si externa precum si de strategia comunicarii directe catre consumatori, prin canale si forme multiple de promovare;
Urmareste vanzarile, evalueaza rezultatele campaniilor si propune activitati promotionale viitoare;
Coordoneaza activitatea de cercetare de piata si benchmarking si vine cu propuneri de oportunitate, respectiv corectii in timp util.
Colecteaza informatii relevante din piata cu privire la competitie, piata si mediul de afaceri, le analizeaza si propune cai de reactie.
Analizeaza, evalueaza si vine cu propuneri privind activitatile la nivel de trade marketing, promotii, vanzari, portofoliu de produse si oferte comerciale in vederea imbunatatirii permanente a loialitatii clientilor, atragerea clientilor noi, castigarea de spatiu la raft, imbunatatirea merchandising-ului.
Ajuta la realizarea tuturor materialelor ce servesc ca suport de marketing.
Este responsabil de gestionarea eficienta a lansarilor de produse noi si de prezentarea lor clientilor.
Analizeaza continuu gama de produse si vine cu propuneri privind lichidarea articolelor ce nu vor mai face parte din sortimentatie sau vine cu propuneri pentru optimizarea stocurilor, prin aceasta intelegandu-se reducerea/eliminarea stocurilor excesive sau greu vandabile.
Informeaza in cel mai scurt timp departamentul de Marketing referitor la schimbarile sesizate in portofoliu de produse astfel incat acestea sa poata fi comunicate clientilor si modificate pe website.
Este responsabil de creearea si intretinerea unei baze de date extinse pentru clientii din teritoriul alocat, baza de date ce trebuie sa contina informatii generale despre acestia conform “Fisa de evaluare client”.
Raspunde in timp util anchetelor privind dezvoltarile de produse noi venite din partea colegilor de department;
Este direct implicat in organizarea de targuri, expozitii, intalniri, conferinte, traininguri.
Propune spre aprobarea conducerii companiei si implementeaza actiunile necesare pentru realizarea forecast-ului anual de vanzari.
Propune conducerii companiei actiuni menite sa creasca gradul de implicare al membrilor echipei de vanzari.
Sustine echipa de vanzari si marketing pentru a creste penetrarea pietei, distributia numerica si ponderata, si valoarea portofoliului de client.
Verifica constant diferentele ce pot aparea intre planul de vanzari prognozat si cel realizat, informeaza managementului cu privire la aparitia unor discrepante majore sau de posibila aparitie a unor discrepante majore in perioada imediat urmatoare (minim 3 luni) si propune masuri corective sau corectii ale planului de vanzari.
Viziteaza periodic dealerii din zona alocata.
Cauta continuu posibilitati pentru extinderea retelei de distributie.
Acorda suport de specialitate atat colegilor cat si clientilor.
Transmite informatii relevante catre superiori si colegi referitoare la portofoliul de clienti din zona alocata;
Transmite informatiile relevante despre piata si competitori catre management si respectiv colegii din Departamentele de Vanzari si Marketing;
Intocmeste si prezinta rapoarte saptamanale/lunare/trimestriale/anuale in concordanta cu cerintele managementului;
Tine legatura cu celelalte departamente implicate astfel incat sa afle la timp informatii privind disponibilitatea stocurilor – atat pentru articole noi cat si pentru articolele curente din gama.
Postul presupune 80% din activitate deplasări în teritoriu, cu cazare și diurnă plătite de companie.
Persoana aleasă, va beneficia de:
Un mediu de lucru profesionist;
Salariu fix + comision din vânzări (garantat in perioada de proba);
Mașină, laptop, telefon de serviciu, ce pot fi folosite si in interes personal;
Asigurare de sanatate;
Concediu de odihna extins in functie de vechimea in munca;
Raporteaza eroarea la