Staff Front-Office / Vanzari Produse Bancare - Cluj Napoca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Staff Front-Office / Vanzari Produse Bancare - Cluj Napoca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 23.09.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare, finalizate sau in curs;
    Preferabil experienta in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare;
    Cunoasterea limbii Engleze;
    Bun utilizator MS Office (Word, Excel);
    Abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala;
    Orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite;
    Onestitate, incredere in fortele proprii, responsabilitate si atitudine proactiva;
    Abilitatea dе a prioritiza activitatile.

    Responsabilitati

    Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si potentiali persoane fizice / juridice;
    Asigurarea activitatii de promovare a produselor si serviciilor oferite de Banca prin identificarea nevoilor acestora si corelat conditiilor aplicabile fiecarui tip de produs (conturi curente, conturi de economisire, depozite, carduri de debit si de credit, facilitati de credit, instrumente de investitii etc.), precum si a serviciilor bancare (direct debit, internet banking etc.) sau a serviciilor oferite in cadrul Grupului;
    Operarea tranzactiilor cash / non-cah;
    Respectarea si aplicarea prevederile legislatiei de cunoastere a clientelei si a reglementarilor interne in vigoare.

    Alte informatii

    Beneficii

    Echilibru viață personală/viața profesională
    · pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
    · zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
    · birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
    · zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
    · zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
    · asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
    · asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
    · seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare
    · 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
    · sustinere financiară pentru evenimente speciale;
    · costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
    · tichete de masă.

    Training și dezvoltare
    · program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
    · un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
    · plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
    · acces la nenumărate sesiuni de training online;
    · abonament la Bookster, un prieten apropiat;
    · o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi

    Toate CV-urile sunt păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactaţi pentru interviu. Ne-am bucura să te numeri printre ei.

    Succes!

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania, sectiunea Cariere.