Economist
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Căutam o noua colega/ coleg pentru Departamentul Contabilitate care să corespundă următoarelor cerinţe:
• Studii economice superioare cu diplomă de absolvire;
• Cel putin 1 an experiență în domeniul financiar-contabil; experienta in asigurari constituie un avantaj;
• Excelente cunoștințe de utilizare software: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); cunoașterea SAP reprezintă un avantaj;
• Bune cunoștiințe de limba engleza scris si vorbit ;
• Capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
• Adaptabilitate și reactivitate;
• Capacitatea de a lucra cu termene limită;
Principalele responsabilitati vor fi :
• Prelucrează extrasul de cont și înregistrează cronologic și sistematic operațiunile economice derulate de companie prin conturile curente de lei și valuta;
• Asigură efectuarea înregistrărilor contabile privind cheltuielile pe centre de cost, după natura lor;
• Verifică ca documentele aferente cheltuielilor înregistrate, să conțină toate datele de identificare a furnizorului , cheltuielile sa fie aprobate conform procedurilor interne, documentele justificative să fie întocmite conform legislației în vigoare;
• Verifică soldurile tuturor conturilor pe care le înregistrează, atât în cursul lunii, cât și la închiderea fiecarei luni;
• Participă la elaborarea, întocmirea de situații centralizatoare, rapoarte specifice activității financiar contabile;
• îndosariază/arhivează documentele pe care le înregistrează în cursul lunii;
• Orice alte activități, sarcini si responsabilități solicitate de superiorul direct în conformitate cu natura si specificul postului.
Beneficii:
• Un mediu de lucru pozitiv și deschis
• Posibilitatea de a se dezvolta profesional și personal prin formare internă și externă
• Securitatea unei companii mari și independente
• Bonuri de masă, asigurare medicală
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Economist BUCURESTI, | |
Contabil Expert (sistem Hybrid) Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la