Order Flow and Customer Services Assistant

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.09.2023
    Job remote: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus in primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile  clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Responsabilitățile principale:

    • Urmareste integrarea Orderelor in sistem – zilnic se conecteaza pe platforma EDI, confrunta orderele postate de catre clienti cu orderele inserate in sistem. In caz de neconcordante semnaleaza problema catre cei implicati;
    • Verifica mesajele de eroare, actionand pentru remedierea acestora;
    • Transmite informatii despre erori, neconcordate la inserarea comenzilor in sistem catre Order Flow & Customer Service Specialist;
    • Actioneaza prompt in cazul mesajele blocante, de ex. in cazul: orderelor cu livrare in zile nelucratoare, orderelor cu pret diferit in comanda;
    • actioneaza si ofera suport in mod constant celor implicati in ceea ce priveste comenzile in asteptare, urmarind acoperirea cantitatilor comandate intr-o proportie cat mai mare;
    • La cerere, ofera informatii clientilor de tip "online" despre disponibilitatea stocului;
    • Comunica clientilor de tip "online" informatii despre confirmarea comenzii, cantitati confirmate si data de livrare;
    • Introduce manual in sistem comenzile transmise pe mail de catre client/Key Account Manager etc.;
    • Introduce comenzile de tip cross-dock manual;
    • Asigura fluxul unei comenzi – inserare – confirmare cantitati – comunicare Key Account Manager – inchidere comanda – transmite info cu situatia comenzii inchise;
    • Urmareste stocul in functie de situatiile sesizate in comenzi;
    • Trasmite catre depozit informatii despre articolele si cantitatile care necesita etichetare/rebaxare/infoliere/scoatere din rezervare;
    • Preia si intocmeste facturile de corectie pret conform solicitarilor Order Flow & Customer Service Specialist.
    Cerințe:
    • Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor);
    • Grad ridicat dе flexibilitate si adaptabilitate;
    • Excelente abilitati dе planificare si organizare;
    • Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
    • Experienta anterioara in logistica sau activitati ce tin dе gestionarea fluxului dе marfuri - reprezinta avantaj;
    • Experienta in proiecte ce au presupus actiuni dе forecast si ordering - reprezinta avantaj.
    Postul este disponibil pentru o perioada determinata de 24 luni.
    De ce să lucrezi pentru noi?
    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.