Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Customer Support Specialist with foreign languages
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.10.2023 |
Job remote: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.
Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.
Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.
Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.
Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.
Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!
Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!
Gi Group is looking for Customer Support Specialist with foreign languages for the "Digital Power Department"of our global client acting in the field of telecommunications and IT.
Location: Bucharest / Timisoara
Schedule: Full-time, Full-office, Monday – Friday, 10:00-18:30
Requirements:
- Education: University degree;
- More than 1-year customer support experience;
- Fluency in English with minimum B2 level in German/ Italian/ Dutch/ Polish/ French/ Turkish;
- Good customer communication skills;
- Being interested / motivated to learn about renewable energy;
- Power system or renewable energy industry related experience (For candidate who speaks only English).
Responsibilities:
- Responsible for level 1 technical support, provide solution to customer via email, phone and other channels;
- Output customer issue analysis report, improve customers’ satisfaction;
- Onsite support for major or critical problems.
We Offer:
- Motivational salary package;
- Performance bonus, multiple incentive bonus;
- Language bonus (for German/ Italian/ Dutch/ Polish/ French/ Turkish );
- Transport /Phone allowance;
- Meal vouchers;
- Private Medical Insurance;
- Paid 4 hours leave per month;
- Training;
- Life time learning environment and tools;
- Opportunity to go abroad on business trips to customer site and offer onsite support.
Interested persons are encouraged to apply to this announcement.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Raporteaza eroarea la