Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Operation/Administration Commercial Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Operation/Administration Commercial Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.09.2023 |
Job remote: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
a. Studii superioare;
b. Cunoașterea Microsoft Office, în plus, hands-on ERP (SAP Business One);
c. Bune abilități de comunicare;
d. Înalte standarde de etică și integritate;
e. Cunoașterea excelentă a limbii engleze. Spaniola reprezintă un avantaj.
Operation/Administration Commercial Officer
Postul se subordonează la Country Manager fiind în contact permanent cu restul Departamentelor Comercial, Service și Vânzări. Rolul acestuia este de a asigura îndeplinirea obligațiilor legale cu privire la Politici Administrative, Financiare, Contabile și Corporative.
a. Preluarea si înregistrarea comenzilor primite prin telefon/email/fax de la clienți;
b. Gestionarea corespondenței și redirecționarea acestora catre persoanele/departamentele responsabile;
c. Prelucrarea/facturarea comenzilor pentru clienții din sistemul privat în programul operațional SAP;
d. Centralizarea rapoartelor de activitate primite săptamânal de la Technical Sales Manager;
e. Actualizarea clienților Dropbox cu QCs pentru reactivi;
f. Întocmirea și centralizarea documentelor privind livrarea și receptia echipamentelor de lucru (telefoane, tablete, laptop-uri, mașini, etc) pentru angajați;
g. Urmărirea datoriilor tuturor clienților privați, luând măsuri eficiente pentru a gestiona colectarea acestora cu suportul Departamentului Debts Collection;
h. Conducerea și organizarea activităților de protocol specifice companiei;
i. Alte sarcini administrative și de suport.
Locație: În zona de sud a Bucureștiului.
Raporteaza eroarea la