Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Customer Support with German
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.10.2023 |
Job remote: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Bune abilitati de comunicare;
Nivel avansat Lb. Franceza;
Nivel mediu Lb. Engleza.
Minimum 4 luni experienta in domenii: Call Center, Customer, Operator.
-diploma de Bacalaureat sau echivalent diplomei pentru studiile din strainatate.
Suport voce si email (out and inbound), solicitări cu privire la anularea sau modificarea rezervării (bilete de avion), apelurile sunt impartite 80% limba primara si 20% engleza;
Alte informatii
Salariu si beneficii:
Salariu: 6000 NET
Tichete de masa;
Asigurare medicala privata;
Decont transport.
Training platit.
Locatie: Bucuresti, Sector 4, se lucreaza de la sediu.
Program: 5 zile pe saptamana, L-D, într-o singura tura, 10:00-19:00.
Posibilitate profesionala de avansare.
6000 RON
Beneficii
- Abonament medical
- Training-uri
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la